Pentru al patrulea an consecutiv, Modern Buyer reunește la aceeași masă jucătorii din industria de retail și FMCG din Republica Moldova într-un eveniment dinamic ce oferă acces la proiectele de inovație și diferențiere relevante pentru profesioniștii din cele două industrii. Evenimentul cu tema Republica Moldova: Inovație și Diferențiere în Retail & FMCG va avea loc la Chișinău pe data de 7 Iunie 2018, la Hotel Jolly Alon, în intervalul 09.00 – 16.00.

Structură eveniment

Evenimentul este format din mai multe componente: dezbateri în plen, sesiuni de matchmaking și expo hall. Furnizorii de soluții pentru industriile retail și fmcg beneficiază de spații de promovare în cadrul evenimentului. Evenimentul oferă oportunități de networking cu peste 150 de profesioniști din industria de retail din Republica Moldova, furnizori FMCG, furnizori de soluții și servicii.

Moderator: Iolanta Mura, consultant, trainer, autor proiect televizat BUSINESS INSiDER 

Tematici

Partea IEvoluția pieței de retail în 2017 și prognoze pe 2018
Pentru al patrulea an consecutiv, Modern Buyer va deschide evenimentul prin lansarea analizei cu tema “Harta Retailului Modern din Republica Moldova”, un material ce surprinde expansiunea companiilor de retail în 2017 și principalele direcții de investiții din această industrie pentru 2018. Tot în prima parte a conferinței vom vorbi despre principalele riscuri ce amenință industria de retail, tendințele de consum și climatul macroecomomic/ investițional; Tot în prima parte a evenimentului vom vorbi despre știința din spatele raftului ideal: cum îl construim pornind de la nevoile clienților, care este rolul categoriilor în magazinul tău ș.a. Nu în ultimul rând, compania Nielsen va prezenta concluziile preliminare ale primului raport  Shopper Trends Republica Moldova, rezultate în premieră despre topul retailerilor prin ochii cumpărătorilor, obiceiuri de cumpărare și vectori de categorie.

Partea a II-a – Factori de diferențiere și inovație în retail
Care sunt noile concepte și formate de succes în diverse piețe europene? De ce este segmentul magazinelor de tip convenience în creștere în tot peisajul european? Care sunt principalii driveri de diferențiere și inovație pe piața din Rep. Moldova dar și pe alte piețe?
Care sunt categoriile de produse căștigătoare – respectiv categoriile care pot genera diferentiere si trafic in magazinele și in retailul modern din Republica Moldova
Parteneriatul dintre furnizori & retaileri poate fi un factor de diferențiere pe termen mediu și lung?

Rezervă un loc la eveniment!

Pachet participare pentru companiile din afara Republicii Moldova: Pentru a participala lucrările conferinței, în audiență, va rugam sa descarcați Formular inregistare 1, să-l expediați către noi pe email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro.

 

Participare pentru companiile din Republica Moldova. Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să descărcați Formular Inregistarare Republica Moldova, să-l expediați către noi pe email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro. Pentru alte detalii despre eveniment sau despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, va stam la dispoziție și telefonic: Tel: 0767.11.88.33, 0729.880.041

Vezi ediție anterioară

Modern Buyer a organizat pe data de 9 martie 2017, cea de-a treia editie a conferintei “Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere”, dedicata oportunitatilor de dezvoltare a retailului modern in aceasta tara.