Ekol România – partener al evenimentului Retail& HoReCa Distribution

Ekol România este partener al evenimentului Retail& HoReCa Distribution, organizat de Modern Buyer la Brașov, pe 16 septembrie 2021. Ekol România este o companie înființată la sfârșitul anului 2011, ca un pas important al dezvoltării Ekol în Europa. A fost cea de-a doua sucursală europeană înființată, după filiala germană, deschisă în 1996.


Cu două facilități de depozitare de 6.000 m2 fiecare, situate pe autostrada A1, la doar 23 km distanță de București, Ekol România oferă servicii de transport rutier, maritim și aerian, contract logistics, cross-docking, servicii cu valoare adaugată personalizate și distribuție națională în 24-48 de ore.


Din decembrie 2017, Ekol București a început operațiunile într-un nou depozit de 6.000 m², clasa A, situat aproape de București, pe autostrada A1. Depozitul are 9 docuri de încărcare, două rampe de acces, o capacitate de depozitare de 10.000 euro-paleti, o înălțime de 12 metri, beneficiază de un sistem de securitate puternic care folosește CCTV si un software la standarde intermationale, Quadro (transport rutier) si Rainbow WMS (pentru depozitare), dezvoltat în întregime de echipa de cercetare și dezvoltare a Ekol. Depozitul a fost proiectat pentru a îndeplini cerințe de securitate ridicate pentru a obține certificarea TAPA.
Ekol România oferă cele mai bune soluții logistice pentru clienții existenți și pentru cei noi, din mai multe linii de business, cum ar fi FMCG, Retail și e-commerce.

Compania lucrează consecvent la consolidarea poziției sale pe piață ca furnizor integrat de logistică, dar și prin extinderea rețelei sale de distribuție.

“Oferim soluții pentru multe sectoare, cum ar fi FMCG, comerț cu amănuntul, comerț electronic etc. și gestionăm rapid și rentabil fluctuațiile zilnice ale cererii. Cu un sistem de Securitate CCTV puternic, folosind un software complet dezvoltat intern de echipa de cercetare și dezvoltare a Ekol – precum Quadro si Rainbow – ne concentrăm în continuare pe implementarea celor mai noi tehnologii și soluții automatizate.”, spun reprezentanții companiei.


Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2021, ediția a VI-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, pe 16 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.


Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution

Conferință
Retail & Horeca Distribution Conference va fi un excelent prilej pentru a vă prezenta o radiografie a sectorului de distribuție FMCG românesc în 2021, prin lansarea Ghidului Distribuitorilor*, ediția a VI-a. Așadar, în prima parte a evenimentului vă vom prezenta cifrele-cheie din evoluţia sectorului de distribuţie în Retail şi HoReCa, împreună cu principalele concluzii şi date oferite de partenerul nostru, KeysFin, unul dintre principalii jucători din piața locală de business information.

În panelul din Partea a II-a: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori“, am invitat reprezentanții companiilor FMCG să își prezinte modelul de colaborare producător-distribuitor-comerciant sau operator HoReCa, pentru optimizarea acestei relaţii.
În partea a III-a: “Planificarea businessului pe termen scurt și mediu”, în panelul dedicat distribuitorilor cu afaceri proprii, vom pune accentul pe factorii de care țin cont în planificarea afacerii lor, antreprenorii de succes din sector. Vom discuta despre creșterea eficienței afacerii de distribuție și vom identifica acele soluții câștigătoare pentru succesul businessului.

Expo Hall
Expo Hall este spațiul expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.


Cină de afaceri

Cina de afaceri din seara zilei de 16 septembrie 2021, pe care Modern Buyer o va oferi invitaților va crea cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare.

Detalii despre înscrierile la cea de-a VI-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

Pe măsură ce evenimentul se structurează și agenda se definitivează, pe site-ul modernbuyer.ro veți găsi detalii cu privire la speakeri și parteneri. Ca în fiecare an, vă aşteptăm alături de noi!

Partenerii evenimentului

„Distribuitori în Retail şi Horeca”* – ghidul ajuns la ediția a VI-a în 2021 – îşi propune să ofere o imagine cât mai amplă a dinamicii sectorului de distribuţie din România. Vom prezenta indicatorii financiari ai companiilor din distribuția FMCG din România, precum: cifră de afaceri, profit net, productivitate, rentabilitatea capitalului, rata rentabilității activelor, dar şi alţi indicatori-cheie, precum: evoluţia portofoliului de produse, aria şi canalele de vânzare acoperite, numărul de clienţi, suprafaţa de depozitare ş.a.

„Distribuitori în Retail şi Horeca” va cuprinde un top al celor mai mari companii de distribuție din ţară, precum şi câte un Top 10 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediţia 2021 a ghidului „Distribuitori în Retail și Horeca” cuprinde peste 150 de companii de distribuție din întreaga ţară, cu un profil actualizat.


Notă: Companiile care au achiziţionat bilet de participare la evenimentul Retail & Horeca Distribution vor beneficia de un discount de 50% la achiziţia acestui ghid. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92