13 C
București
marți, octombrie 19, 2021
Acasă Despre Noi

Despre Noi

Prezentă de peste 10 ani pe piața românească, publicația online Modern Buyer se adresează profesioniștilor în achiziții și vânzări din industriile Retail, FMCG, HoReCa, Do-it-Yourself, Electro-IT, e-commerce.

Ce facem?
Livrăm informații de specialitate profesioniștilor din aceste industrii, sub forma unor știri, analize de piață interviuri ș.a.
Organizăm anual evenimente/conferințe B2B pe teme diverse, cum ar fi “Retail & Horeca Distribution”, “Practici Concurențiale în Retail și FMCG”, “Achiziții Materii Prime & Supply Chain”, “Category Management Conference”, “E-Retail & FMCG Conference”, Private Label Conference, Dry Fod Conference, Beverage Conference s.a.

Realizăm instrumente de lucru specializate: ghiduri, hărți, cercetări de piață personalizate. Exemple: “Ghidul Distribuitori în Retail și Horeca”, “Harta retailului modern din Republica Moldova”, “Harta retailului modern din Bulgaria”, “Harta retailului modern din Ungaria”, “Proiectele Anului 2014 în Horeca” șamd

Oferim servicii de analiză și monitorizare de piață în IKA și Horeca pentru diverse categorii de produse;
Creăm oportunități de networking pentru profesioniștii din piață; Facilităm comunicarea între producători/furnizori și reprezentanții diverselor canale de distribuție.

ULTIMELE POSTARI

Reevaluarea strategiei de preț: consumatorul în centru

În timp ce promoțiile rămân o metodă-cheie pentru creșterea vânzărilor, nu putem aplica aceeași strategie tuturor categoriilor de produse. Este important să reținem că dinamica poate fi diferită, în funcție de categorie, segmente și branduri și că totul este dependent de consumatorul-țintă și de modul cum acesta a fost afectat de pandemie.