Bucureștiul a atras în 2013 aproape 60% din proiectele dezvoltate pe segmentul Horeca, din cele 142 selectate si cuprinse in studiul “Proiectele anului 2013 in Horeca”, proiect realizat de Modern Buyer si Food&Bar.
Tot in Capitala se intalneste si cea mai mare diversitate a conceptelor. Conform datelor monitorizate, cea mai mare pondere in totalul locatiilor noi deschise in anul 2013 aici este detinuta de restaurante, cu 37%, urmate, la egalitate, de cafenele&bistrouri si unitati QSR.
Centrul Vechi al Capitalei ramane cea mai cautata zona, iar in 2013 au aparut și câteva localuri ce targheteaza clientii cu venituri medii spre mari, și care au în spate investitii de peste 500.000 de euro.
Acestea sunt doar cateva dintre concluziile ce pot fi extrase din studiul “Proiectele anului 2013 în Horeca”, o analiza a pietei de Horeca din perspectiva investitiilor in locatii deschise in anul 2013.

In 128 de pagini sunt prezentate date si informatii despre afacerile noi si proiectele de expansiune din mai multe segmente ale industriei ospitalitatii, la nivel national. In demersul nostru de a surprinde evolutia pietei de Horeca, am identificat si selectat peste 140 de noi locatii, clasificate in sapte mari categorii, deschise in 16 orase ale tarii.
Studiul este structurat in doua sectiuni:
I: O sectiune dedicata analizei de piata si a principalelor trenduri din industria de horeca;
II. O sectiune dedicata prezentarii locatiilor deschise in 2013;
Prima sectiune cuprinde informatii precum:
– Ponderea investitiilor dupa tipul locatiei (cafenea&bistro, club, patiserie&gelaterie, pizzerie&delivery; pub&berarie; QSR (Quik Service Restaurant);
– Orasele care au polarizat cele mai multe investiti;
– Noi concepte aparute pe piata romaneasca;
– Oportunitatile generate de centrele comerciale;
– Tendinte in industria de Horeca;
In sectiunea a II-a, fiecare locatie noua selectata pentru acest studiu este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire, scurta descriere a conceptului, localizare, specific, capacitate, contact, fotografii.

Facem precizarea ca acest studiu nu include toate business-urile incepute in 2013, ci doar pe cele care au iesit in evidenta fie din perspectiva investitiilor, fie a conceptului sau este vorba de continuarea expansiunii unor operatori internationali.

Produsul este disponibil in format electronic (pdf) si poate fi achizitonat la pretul de 250 de euro + TVA. Pentru a comanda ghidul “Proiectele anului 2013 in Horeca” completati formularul de comanda alaturat.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92

FORMULAR COMANDA

“Proiectele anului 2013 in Horeca”

    Companie

    Adresa

    Cod Fiscal

    Nr. Reg. Comertului

    Banca

    Cont Bancar

    Nume/Prenume Reprezentant

    Email

    Telefon

    Articolul precedentE-Retail & FMCG Conference, editia I
    Articolul următorNielsen: Mancarea sanatoasa nu a devenit inca un stil de viata, ci este mai degraba o aspiratie a romanilor
    Modern Buyer
    Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.