Operatiunile din Romania, motorul de crestere pentru Ahold Delhaize in Europa Centrala si de Est

Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize a anunat o crestere de 3,4% a vanzarilor pe baze comparabile in regiunea Europa Centrala si de Est, ce cuprinde Romania, Cehia, Grecia si Serbia, pentru trimestrul al patrulea din 2016 comparativ cu aceeasi perioada din 2015, pana la 1,45 miliarde de euro. Potrivit unui comunicat emis astazi de companie, rezultatul se datoreaza, in special, performantelor foarte bune inregistrate de operatiunile din Romania. Businessul din Romania a inregistrat o crestere semnificativa, datorata atat cresterii vanzarilor like-for-like cat si expansiunii. La finalul lui 2016, grupul opera in Romania un total de 522 de magazine sub brandurile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanesti, din care peste 50 deschise pe parcursul anului trecut.
Conform datelor publicate de retailer, regiunea Europa Centrala si de Est a generat vanzari de 5,55 miliarde de euro, in crestere cu 8,1% fata de anul anterior, la o rata de schimb constanta.

La nivelul de grup, Ahold Delhaize a raportat vanzari de 62,33 miliarde de euro pentru 2016, in crestere cu 2,1% fata de anul anterior, in timp ce rezultatele aferente celui de-al patrulea trimestru din 2016 arata vanzari de 15,5 miliarde de euro, in scadere cu aproximativ 2,2% comparativ cu trimestrul al patrulea din 2015.

Articolul precedentRepublica Moldova: Lanturile de retail nu mai pot percepe furnizorilor taxe pentru diversele servicii prestate
Articolul următorReal Foods, un business exclusiv online, tinteste vanzari de 1,5 milioane de lei in 2017
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.