Alina Horgea și Radu Gherman – speakerii Carrefour România în cadrul în conferinței Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024

În prima parte a zilei, Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară la Carrefour România, va prezenta succint portofoliul de mărci proprii al companiei. Aceasta va susține o prezentare cu titlul „Mărcile Proprii Carrefour: Între Inovație, Gust Local și Rețete Autentice”.

Alina va expune nu doar gama variată de produse din portofoliul de PL al companiei Carrefour, ci și filosofia din spatele acestora – de la accentul pus pe inovație și gusturi locale, până la autenticitatea rețetelor folosite.

În timpul prezentării, ea va oferi o perspectivă asupra direcției în care se îndreaptă mărcile proprii Carrefour și a modului în care acestea vor continua să se adapteze la schimbările din piață și la nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor.

În partea a doua a zilei, Radu Gherman, Buying Director Ultra-Fresh, Carrefour România va vorbi despre categoria convenience food. Radu va oferi o perspectivă asupra direcției pe care o urmează retailerul în ceea ce privește segmentul preparatelor gata de consum sau foarte ușor de pregătit. În intervenția sa, Radu ne va oferi o privire de ansamblu asupra viitorului în convenience food și insight-uri valoroase asupra oportunităților din piață.

Carrefour a ales să susțină în calitate de partner evenimentul Private Label & Convenience Food Innovation Show, eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show. Evenimentul, care a ajuns deja la ediția cu numărul XII, este dedicat managerilor de achiziţii din retail și HoReCa, managerilor de vânzări și managerilor comerciali din FMCG, precum și managerilor din companiile furnizoare de soluţii şi servicii specifice.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției. Așteptăm peste 200 de participanți la conferința noastră.

Conferință

În prima parte a conferinței, vom descoperi cum impactează scăderea puterii de cumpărare industria de Private Label, cum răspund producătorii și furnizorii tendințelor în schimbare de consum, adaptându-se cererii de Private Label.

În categoria Convenience Food am inclus următoarele subcategorii:
– gastronomia (mâncarea gata preparată din hipermarketuri);
– categoria ready-to-eat – produse ambalate de la furnizori;
– produse congelate sau refrigerate din segmentul ready-to-cook, ready-to-heat
– produsele to go;
– plant based, tot din categoria ready-to-cook or ready-to-heat.

Pentru prima dată, evenimentul va acoperi aceste subcategorii emergente pe piața din România. Modern Trade alocă spații din ce în ce mai mari acestor subcategorii și noi credem că tot ce numim convenience food este o categorie vedetă și se află pe un trend bun.

Ne propunem să creionăm dimensiunea și dinamica acestei piețe, aceasta înseamnă că vom invita agenții specializate să analizeze anumite categorii și subcategorii. Vrem să vedem cum abordează Retailerii acest sortiment, și care este dinamica diverselor subcategorii de produse.

Conferința va fi organizată pe trei paliere de dezbatere:

– Ce știm despre principalele tendințe, obiceiuri de cumpărare și de consum de Private Label? Vom oferi o analiză a datelor disponibile și a evoluțiilor recente, în consumul de Private Label. Vom primi informații de la specialiști, care să ne ajute la înțelegerea obiceiurilor de cumpărare și să ne adaptăm la cerințele în schimbare ale consumatorilor. Vom afla care sunt implicațiile pentru producătorii și retailerii angrenați în producția de Private Label, ca factor de diferențiere în piață.
– Retailerii: Pionierii categoriei Private Label. Vrem să punctăm proiectele marilor retaileri și inovațiile în această categorie. Rolul retailerilor în consolidarea imaginii de Private Label și crearea de awareness într-un domeniu de pionierat în România – Convenience Food (ready-meals, ready-to-eat, ready-to-cook).
– Producătorii răspund Prezent la noile tendințe de consum: Cum se adaptează producătorii la cererea crescută de Private Label? Dar la preferințele de consum de mâncare gata preparată, semipreparată, to-go și plant based? Modalități eficiente de colaborare cu retailerii pentru a îmbunătăți distribuția și vizibilitatea acestor produse la raft.

Expo Hall

Vom organiza un spațiu expozițional, cu standuri personalizate, pentru producătorii de alimente și băuturi, care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile în materie de Private Label, precum și noutățile din categoria Convenience Food: ready-meals, ready-to-heat, ready-to-cook, to-go, plant based. Expozanții vor organiza întâlniri la standurile lor și vor oferi degustări de produse participanților prezenți la eveniment.

Business Networking

Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label.

Pe parcursul zilei, veți putea interacționa cu liderii din industrie, veți putea împărtăși idei cu aceștia și veți putea vizita standurile din Expo Hall, unde vor fi prezentate cele mai recente produse și servicii din piața locală sau europeană.

Participă la eveniment!

Vă invităm să vă rezervaţi locurile în sală, completând Formularul de participare.

Costul unui bilet de participare este de 180 de euro + TVA/persoană.

Pentru alte informații despre cum puteți dobândi calitatea de parteneri sau expozanți ai evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, vă rugăm să ne contactați prin telefon: + 40 31 425.38.82, +40 729 880 041 (Maria Hurduc) sau +40721049190 (Andrada Bercaru) și e-mail: maria.hurduc@modernbuyer.ro; andrada.bercaru@modernbuyer.ro.

Aici puteți găsi imagini de la ediția 2023.

Articolul precedentKaufland deschide un magazin în orașul Năsăud
Articolul următorGrupul Nestlé raportează vânzările pe primele trei luni ale anului 2024 și anunță o creștere organică de 1,4%
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.