Crama Liliac lansează Cuvée Antonia

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, lansează Liliac Cuvée Antonia, un vin născut în Transilvania, inspirat din numele Antoniei Beck, nepoata lui Alfred Michael Beck, fondatorul cramei. Au fost îmbuteliate 25.000 de sticle din noul cupaj, ce va fi disponibil exclusiv în HoReCa.

Noul sortiment reprezintă simbioza perfectă între terroir-ul distinct și tehnica modernă – un vin nou din lumea veche. Strugurii sunt culeși manual și prelucrați cu aceeași grijă cu care au fost vegheați până la maturare.

Cuvée Antonia este un cupaj din patru soiuri de struguri: Chardonnay (55%), Sauvignon Blanc (25%), Neuburger (16%) și Muscat Ottonel (4%), fiind un vin echilibrat, cu arome pronunțate și gust plăcut, fructat. Buchetul are arome intense de mere și pere coapte, piersici, fructe exotice, banane, mango și eucalipt.

„Noul Cuvée Antonia este un vin expresiv, floral, mineral, bine structurat, cu o prospețime și fructuozitate specifice terroir-ului de Lechința. Este un vin prietenos, ușor de înțeles, care poate fi savurat cu plăcere în orice context”, declară Ghislain Moritz, Head of Production la Liliac.

Cuvée Antonia este primul sortiment nou al cramei lansat după investiția realizată de Liliac anul trecut, de 3,4 milioane de euro, ce a însemnat mărirea capacității de producție la 600.000 de sticle pe an.

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, păstrează vie moștenirea terroir-ului transilvănean prin vinurile sale cu spirit tânăr, revitalizând regiunea viticolă Lechința.

Înființată în anul 2010, crama-boutique folosește tehnici moderne de vinificație ce scot la iveală esenţa strugurilor autohtoni, copți sub soarele blând al Transilvaniei și culeşi manual din via care se întinde pe 52 de hectare, pe dealurile din Batoș (jud. Mureș) și Lechința (jud. Bistrița).

Articolul precedentLidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Articolul următorKaufland România reduce amprenta de carbon cu peste 1.457 de tone în 2023 și obține certificatul de sustenabilitate de la CHEP România
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.