(P) Pasiune pentru retail sau, mai bine spus, cum sa creezi o mai buna experienta de cumparare

Ceea ce a inceput intr-un garaj, in 1954, celebreaza acum decenii de inovatie si solutii aplicate global. Condusi de credinta ca retail-ul ar trebui sa fie o experienta, nu o tranzactie, viziunea noastra este sa conducem catre dezvoltarea solutiilor care sa sustina aceasta gandire, aceasta schimbare – crearea experientelor de cumparare in intreaga lume. Motiv pentru care HL Display customizeaza serviciile pe care le ofera pentru a da viata brand-ului clientului, a crea diferentiere si a creste vanzarile.

Deci ce ne face unici pe piata, totusi?
Pasiunea pentru retail, mostenirea scandinava, mindsetul global si leadershipul industrial.

HL Display si piata din Republica Moldova nu sunt la inceput de drum, ci pe un drum in continua dezvoltare si plin de oportunitati. “Suntem mandri sa fim prezenti in retelele din Republica Moldova, astfel ne simtim mai aproape de clientii pe care, in mod normal, nu ii intalnim zilnic. Desi nu suntem la inceput de drum, relatia dintre noi si partenerii din Republica Moldova este in plina dezvoltare, considerand si schimbarile prin care trece piata sau provocarile carora va trebui sa le faca fata. Aici intervine HL Display cu solutiile propice pentru partenerii sai care intotdeauna cauta inovatie si diferentiere pe piata”, spune Irina Usvat, Marketing Executive Central Europe, HL Display.

Solutiile HL Display sunt instalate in 265.000 de magazine in toata lumea, iar cu o prezenta globala in peste 47 de tari, avand 4 fabrici de productie si peste 1.300 de angajati, scopul companiei este sa contribuie la cresterea profitabilitatii prin oferirea sectorului de retail, cat si producatorilor de brand, cele mai eficiente solutii, bazate pe nevoile specifice ale acestora.

Fie ca vorbim despre semnalistica suspendata, mercantizarea eficienta a raftului, evidentierea si cresterea vizibilitatii produsului sau pur si simplu afisarea corecta a pretului la raft, HL Display intampina toate aceste nevoie si se asigura ca rezultatele depasesc nevoie si ROI-ul asteptat de client.

Conceptele HL Display mizeaza pe beneficiile pe care le pot aduce clientului in ariile importante si critice, cum ar fi reducerea costurilor, cresterea vanzarilor si diferentierea fata de competitie. In orice caz, rezultatul final este intotdeauna acelasi: sa contribuie la cresterea profitabilitatii clientului.

“Tot ceea ce facem este cu gandul la clientii nostri. Ne focusam pe impactul pe care solutiile noastre le vor avea si la imbunatatirea zilnica a experientelor de cumparare. Investim atat pe piata din Romania, cat si pe piata din Republica Moldova, pe intarirea relatiei dintre client- comparator, pe cresterea profitabilitatii si, in final, pe loialitatea pe care solutiile noastre o pot consolida”, declara Irina Usvat, Marketing Executive Central Europe, HL Display.

Articolul precedentNielsen: Piata europeana de FMCG a avut in trimestrul al IV-lea din 2016 cea mai rapida rata de crestere din an
Articolul următorAuchan, la prima campanie internationala simultana, derulata in 4.000 de magazine din 14 tari
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.