Auchan, la prima campanie internationala simultana, derulata in 4.000 de magazine din 14 tari

Retailerul francez Auchan a lansat astazi, 22 martie 2017, prima sa campanie promotionala internationala, scrie esmmagazine.com. In cadrul acestei campanii, un sortiment de 60 de produse vor fi comercializate la preturi promotionale simultan in 4.000 de magazine pe care retailerul le detine in 14  tari, “pentru a permite consumatorilor sa aiba acces la branduri si produse populare, la preturi cum nu s-a mai vazut”, cum ar fi de exemplu capsule de cafea premium la 0,10 €/bucata.

In Franta, actiunea promotionala va avea loc in toate formatele de magazine – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, drive si e-commerce.

Oferta de branduri internationale este completata in fiecare tara cu promotii la branduri locale.

Campania va fi derulata pana pe data de 1 aprilie 2017.

Articolul precedent(P) Pasiune pentru retail sau, mai bine spus, cum sa creezi o mai buna experienta de cumparare
Articolul următorMarcile proprii, o directie de dezvoltare din ce in ce mai “explorata” de catre companiile de distributie
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.