IDC: 25% dintre canalele de vanzari traditionale nu vor mai exista in forma actuala pana in 2020

Un studiu realizat de IDC, furnizor mondial de informatii despre piata, servicii de consultanta si evenimente pentru industriile IT, telecomunicatii si tehnologie de consum arata ca cel putin 25% dintre canalele de vanzari traditionale nu vor mai exista in forma actuala pana in 2020. Structura pietelor la nivel global se va schimba in special datorita aparitiei noilor competitori care vor aborda canalele de distributie cu modele de business inovatoare, bazate pe experienta specializata pe fiecare industrie. Ecosistemul canalelor de distributie va fi, de asemenea, transformat de aparitia unor noi tipuri de parteneri, specializati pe industrii sau nise, in loc de activitati specifice.

Dupa estimarile IDC, mai mult de 80% dintre companiile europene vor avea echipe responsabile de digitalizare pana la finalul anului 2017.
Noile tehnologii, modele de business, preturi, competitori, parteneri si clienti din economia digitala vor pune presiune foarte mare pe furnizorii traditionali de IT si vor impinge noii jucatori in roluri de dominare a unei piete. Asadar, in urmatorii cativa ani, vom asista la o schimbare perpetua in situatiile financiare ale furnizorilor de servicii, 1/3 din actualii competitori la nivel global fiind cumparati, comasati, restructurati sau repozitionati.

„Digital Transformation Maturity”, studiul IDC desfasurat la nivel regional arata ca in 2016, Romania a fost tara in care managerii au acordat cea mai mare importanta necesitatii intelegerii avantajelor operationale ale transformarii digitale pentru dezvoltarea afacerii lor pe termen scurt si lung, prin comparatie cu alte tari europene”, a mentionat Alina Georgescu, Country Manager IDC Romania.

Articolul precedentKaufland ajunge la 114 magazine, printr-o noua inaugurare, la Brasov
Articolul următorSustenabilitatea in sectorul de peste si fructe de mare, tema centrala a evenimentului organizat de WWF Romania si Modern Buyer
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.