Eisberg România a lansat gama de salate ready to eat, în ambalaj reciclabil

Eisberg România a lansat noua gamă de salate ready to eat, în ambalaj reciclabil. Noua gamă, disponibilă deja în lanțul de magazine Kaufland, propune consumatorilor cinci variante de salate, bine echilibrate: cu ou fiert și ton, cu brânză feta și măsline, cu pui, parmezan și dressing Caesar și cu hummous și falafel, ca opțiune vegană.

Atrăgătoarele sunt ușor de folosit și de îndepărtat, fiind în întregime reciclabile.

„Este un proiect discutat la finalul lui 2020 și realizat la insistențele și asumarea unui client vechi. Știm că a durat mai mult, dar Eisberg este un producător prea conștient de siguranța alimentului și, atâta vreme cât ingredientele, condițiile de producție și toți factorii implicați nu erau aliniați, nu ne-am asumat un start ce ne putea ridica semne de întrebare.” spune Nicoleta Scarlat, Directorul de Vânzări și Marketing al Eisberg România.

„Aceste salate sunt un început, sperăm ca piața să ajungă la gradul de maturitate la care să putem adăuga alte sortimente sau alt gen de produse, făcute în stilul nostru simplu și, repet, corect.”, a precizat Nicoleta Scarlat.

Compania Eisberg este un promotor al siguranței alimentare, al cerințelor în materie de standarde şi certificări de calitate și un pionier în segmentul de fresh convenience, în retailul modern și HoReCa.

Compania este prezentă pe piața românească de peste 25 de ani, are în medie 120 de angajați, iar anul trecut a înregistrat o creștere de 24% a cifrei de afaceri și de 13% a volumului, atingând un total de 4.600 de tone.

Întregul demers al companiei Eisberg se încadrează în filosofia – grijă pentru viață, sănătate și natură.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.