Daniel Gross, Penny România vine la CEO Meeting in the Garden

Daniel Gross, CEO al PENNY România va participa, în calitate de speaker, la o nouă ediţie a CEO Meeting in the Garden. Evenimentul ce va reuni CEO, manageri și antreprenori din industria de Retail şi FMCG, se va desfăşura în data de 23 Iunie 2023, la Intercontinental Athenee Palace din Bucureşti.

Daniel Gross ocupă funcţia actuală din august 2020. Este unul din cei mai longevivi manageri din retailul modern. Înainte de a fi numit în funcţia de CEO al PENNY România, Daniel Gross a fost managing director, iar din această poziţie tot el a condus reţeaua Penny din 2011.

Invitatul nostru apreciază că dezvoltarea platformelor de livrare rapidă are un impact tot mai mare şi în veniturile comercianților cu amănuntul de tip brick-and-mortar. Discounterul PENNY, care a mizat pe o astfel de dezvoltare în strategia sa omnichannel, realizează vânzări lunare de un milion de euro ca urmare a prezenţei sale pe platformele Glovo şi Bringo. În acest moment, PENNY a listat pe Glovo şi Bringo mai puţin de jumătate din reţeaua sa de magazine, respectiv sub 200 de magazine.

La evenimentul CEO Meeting in the Garden, invitatul nostru va aduce perspectiva proprie cu privire la dinamica pieţei de e-commerce în segmentul Grocery/FMCG, principalele tendinţe din industrie, dar şi performanţele PENNY România în zona online.

Despre CEO Meeting in the Garden

Organizat în intervalul 16.00 – 21.30, evenimentul va reuni, într-un cadru exclusivist şi, de aceea mai restrâns, circa 80 de invitaţi din industriile mai sus menţionate.

Şi la ediţia din acest an vom vorbi despre dinamica pieţei de comerţ online în segmentul Grocery/FMCG, principalele tendinţe dar şi impactul comenzilor şi livrărilor online asupra businessurilor brick and mortar.

CEO Meeting in the Garden este, de asemenea, un excelent prilej de business networking la cel mai înalt nivel. DavidoffLa Strada şi Chateau Vartely, câţiva partenerii acestei ediţii, vor completa atmosfera destină de networking cu scurte degustări de cafea, îngheţată şi vinuri.

Agenda evenimentului

16.00 – 16.30 Welcome drink;
16.30 – 17.00 E-commerce in FMCG – overview and trends;
17.00 – 18.30 Open panel discussions;
18.30 – 21.30 Networking, cocktail dinner şi degustare de vinuri, cafea şi îngheţată premium.

Participă la CEO Meeting in the Garden – Grocery/ E-commerce/ Trends

Costul biletului de participare este de 180 de euro + TVA.
Pentru mai multe detalii cu privire la achiziţia de bilete sau de pachete de promovare şi participare disponibile, vă rugăm să scrieți e-mail la adresa aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro, sau să ne contactaţi telefonic: 0767.11.88.33 sau 0729.880.041

Articolul precedentProfi raportează vânzări de 11,7 miliarde lei anul trecut, în creștere cu 22% față de 2021
Articolul următorCompania cehă Pikito este operațională în România
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.