Afacerilor celor mai importanti 10 jucatori din segmentul produselor de ingrijire personala si al celor pentru ingrijirea locuintei au crescut, anul trecut, cu aproape 4%, ajungand la 39,5 miliarde de lei, adica circa 877.9 milioane de euro. Profitul cumulat al celor 10 jucatori a crescut cu 42,5% anul trecut, ajungand la 179,3 milioane de lei, respectiv circa 40 milioane de euro. Liderul detasat al clasamentului ramane Procter & Gamble cu o cifra de afaceri de 1.3 miliarde de lei si un profit de 22 de milioane lei, in crestere cu 7% fata de 2014.
La randul sau, Unilever a raportat o crestere semnificativa a profitului realizat in Romania, respectiv 22.7 milioane de lei.
Renumitul producator francez de produse cosmetice si de frumusete, L’Oreal, a inregistrat un avans al profitului de 9%, in timp ce producatorul roman, Farmec, a atins o adevarata performanta in 2015, reusind un avans de peste 78% a profitului inregistrat.
Cu exceptia companiei Beiersdorf, care a inregistrat o usoara scadere a cifrei de afaceri, toti ceilalti jucatori si-au crescut indicatorii financiari.
Acasă Retail & FMCG Actualitate Cei mai mari 10 jucatori din industria produselor de ingrijire se apropie...