Marcile proprii, o oportunitate de dezvoltare pentru cel mai mare distribuitor din zona Muntenia

D.R.I.M Daniel, liderul pietei de distributie din zona Muntenia si ocupantul locului opt in Top 10 distribuitori nationali, dupa cifra de afaceri inregistrata in 2015, intentioneaza sa-si dubleze anul acesta portofoliul de branduri proprii, potrivit lui Daniel Trandafir, managerul general al companiei.

“Din experienta ultimilor doi ani am observat ca exista un foarte mare potential pe partea de branduri proprii, drept urmare intentionam sa ne dezvoltam mai mult in aceasta directie. Pentru a rezista in piata magazinele traditionale trebuie sa se diferentieze de IKA, iar brandurile noastre ii ajuta in acest sens. In ultimii doi ani, odata cu lansarea brandului propriu Foure, care include rulade, prajituri, blaturi de tort samd, acest segment al business-ului nostru a crescut foarte frumos. Intentionam sa ne extindem portofoliul de la circa 50 de referinte, cate avem in prezent, la aproximativ 100 de sku-uri. Vizam inclusiv intrarea pe categorii noi, in special din zona de non-food, cum ar fi articole de uz menajer sau chiar cosmetice, primele produse urmand sa fie lansate la finalul acestui an”, a declarat, pentru Modern Buyer, Daniel Trandafir.

Grupul de distributie condus de Daniel Trandafir, ce include companiile D.R.I.M Daniel & Reclama Logistic, a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri cumulata de 307 milioane de lei, rezultat care l-a plasat pe locul al optulea in Topul celor mai mari 20 de distribuitori la nivel national, realizat de Modern Buyer pentru Ghidul „Distribuitori in Retail si Horeca”, editia a III-a. Intr-un clasament realizat la nivel regional, pe zona Muntenia, D.R.I.M Daniel & Reclama Logistic ocupa primul loc, depasind distribuitori precum Grupul Cord, Bere Bauturi Bucuresti, Antony Distributie sau Vlase Distribution.

Pentru 2016, managerul companiei a precizat pentru Modern Buyer ca afacerile s-au majorat cu aproximativ 7%, in trend cu obiectivele propuse. “In ceea ce priveste 2017, ne asteptam tot la un an bun, insa nu vrem sa ne “aruncam” la proiecte foarte mari, ne dorim sa ne consolidam si ne-am bugetat o crestere de aproximativ 5%”, a concluzionat Daniel Trandafir.

Articolul precedentSelgros Cash&Carry pune pe harta expansiunii doua noi judete, in 2017
Articolul următorOcean Fish incepe anul cu un prim magazin in Republica Moldova. Urmeaza Bucuresti, Barlad, Iasi, Cluj si Bacau
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.