Ocean Fish incepe anul cu un prim magazin in Republica Moldova. Urmeaza Bucuresti, Barlad, Iasi, Cluj si Bacau

Producatorul de peste si preparate din peste Ocean Fish a deschis pe data de 12 ianuarie 2017, primul sau magazin in capitala Republicii Moldova, Chisinau. Amplasat pe strada Petricani 88/1, magazinul care are o suprafata de circa 170 mp, ofera intreaga gama de produse din portofoliu Ocean Fish. Designul locatiei a fost gandit in asa fel incat clientii care-i trec pragul sa obtina informați despre „traseul peștelui”, de la originea lui pana transport, procesare si vanzare.
In Republica Moldova, mesajul transmis de companie odata cu lansarea magazinului este „Consuma peste. Fii responsabil. Informeaza-te!”. „Ne-am dorit sa aducem in piata un nou standard de calitate in ceea ce priveste modul in care se comercializeaza si se procesează pestele momentan, in Republica Moldova. Am vrut sa atragem atentia consumatorilor sa faca diferența intre un producator care investeste in unitatea de procesare, asigurand transparenta si o inalta siguranța alimentară – fata de alti comercianti care nu ofera nici una din aceste prioritati”, subliniaza Alesea brinzila, Director Import-Export la Ocean Fish.

Planuri de expansiune pentru reteaua proprie

Compania a incheiat 2016 cu un numar de patru magazine proprii, respectiv unul in Afumati la poarta fabricii, unul in cartierul rezidential Cosmopolis, unul in Hala Obor si unul in zona Lizeanu . Pana la finalul acestei luni, Ocean Fish va deschide un magazin propriu in cartierul Militari din Bucuresti, urmand ca in urmatoarele luni sa puna pe harta expansiunii orase precum Barlad, Iasi, Bacau si Cluj.

Dupa o analiza detaliata a performantei magazinelor si a oportunitatilor oferite de piata din Romania si din Republica Moldova, Ocean Fish a decis sa continue expansiunea retelei proprii de magazine, propunandu-si sa se extinda cu minim 50 de magazine noi in Romania si aproximativ 10 magazine pe teritoriul Republicii Moldova.

Ocean Fish a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de aproximativ 34 de milioane de euro, iar pentru 2016 reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri, impulsionata in special de deschiderea magazinelor proprii. In luna aprilie a acestui an, Ocean Fish a deschis primul sau magazin propriu de prezentare si vanzare produse proprii, la intrarea fabricii sale din Afumati. In ultimii ani, compania a investit peste 22 de milioane de euro intr-o fabrica cu o capacitate de procesare de 5.000 de tine si o capacitate totala de stocare de 15.000 de tone.

Articolul precedentMarcile proprii, o oportunitate de dezvoltare pentru cel mai mare distribuitor din zona Muntenia
Articolul următorLidl continua modernizarea magazinelor
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.