Modern Buyer a lansat, pentru al treilea an consecutiv, Ghidul “Distribuitori in retail si Horeca”, cea mai ampla analiza a pietei de distributie produse FMCG in retail si Horeca, cu scopul de a avea o imagine cat mai corecta a unei piete dinamice si competitive.
Alaturi de o analiza detaliata a pietei de distributie – cu un Top al celor mai mari 20 de companii de distributie din tara, precum si cate un Top 5 distribuitori pentru fiecare regiune geografica in parte, editia din acest an a ghidului online „Distribuitori in Retail si Horeca” cuprinde 155 de companii de distributie din intreaga tara, cu un profil actualizat pentru fiecare in parte, inclusiv noutati la nivel de portofoliu, evolutia principalilor indicatori financiari, aria de distributie, eventuale investitii in facilitati logistice, date de contact s.a.
Conform datelor centralizate de Modern Buyer in editia a III-a a ghidului online „Distribuitori in Retail si Horeca”, cele 155 de companii de distributie au inregistrat in 2015 o cifra de afaceri cumulata de aproape 3 miliarde de euro, in crestere cu aproximativ 13% fata de cifra de afaceri inregistrata in anul anterior. Din estimarile noastre, afacerile celor 155 de distribuitori prezentati in aceasta analiza revendica circa 85% din total piata de distributie. Totusi, in industria de distributie, profitabilitatea ramane inca la un prag relativ scazut, marja medie de profitabilitate fiind de 2,35%. Cei 155 de distribuitori in TT si Horeca au realizat, impreuna, un profit net de 304,9 milioane de lei.
Structura ghidului „Distribuitori in Retail si Horeca”, Editia a III-a (2016)
Informatiile sunt structurate in doua sectiuni:
I: O sectiune dedicata analizei industriei de distributie din Romania si a principalilor indicatori ce definesc performanta jucatorilor din industrie. Sunt cuprinse informatii precum:
– Top 20 cele mai mari companii de distributie, de produse FMCG, pentru TT si Horeca;
– Top 5 Distribuitori pe fiecare regiune in parte;
– Valoarea afacerilor derulate de acestea;
– Evolutia cifrei de afaceri si a profitului in ultimii 3 ani;
– Gradul de concentrare a celor 150 de companii de distributie pe regiuni/judete;
– Dotarile acestor companii: platforme logistice, depozite, flota auto s.a.
II. O sectiune dedicata prezentarii celor 155 de companii de distributie din TT si Horeca.
Fiecare companie de distributie selectata pentru acest ghid este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire; evolutia cifrei de afaceri; persoana de contact (nume si functie); date de contact; tipurile de canale de vanzare acoperite: retail / Horeca; categorii de produse din portofoliu; partenerii din randul furnizorilor FMCG; depozitele operate (numarul, localizarea acestora si tipul depozitului (temperature ambientala sau controlata); judetele acoperite de fiecare distribuitor in parte; puncte de vanzare deservite (numarul acestora – retail si Horeca).
Ghidul “Distribuitori in Retail si Horeca” 2016 a fost lansat in parteneriat cu Pall-Ex, Transart si Arobs.
Cum se poate lansa o comanda pentru ghidul „Distribuitori in Retail si Horeca”
Pentru a comanda ghidul “Distribuitori in Retail si Horeca” 2016, completati formularul de comanda alaturat. Produsul este disponibil in format electronic (pdf) si poate fi achizitonat la pretul de 200 de euro + TVA.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92
Formular COMANDA
Ghidul „Distribuitori in Retail si Horeca”, editia a III-a