Veniturile Delhaize Group in Grecia, Romania si Serbia au crescut cu 11,2% in trimestrul al treilea

Afacerile grupului belgian Delhaize in Europa de Sud-Est (ce cuprinde Grecia, Romania si Serbia) s-au majorat cu 11,2% (la rata de schimb actuala) in cel de-al treilea trimestru din 2015 comparativ cu aceeasi perioada din 2014, ajungand la 836 milioane de euro. “Vanzarile like-for-like au inregistrat o crestere robusta, de 5,1% in Q32015, toate cele trei tari din regiune iregistrand rezultate pozitive, in special Romania, unde vanzarile au fost impulsionate de scaderea TVA-ului la produse alimentare la inceputul lunii iunie a.c. Cota noastra de piata a continuat sa creasca in toate cele trei tari. In al treilea trimestru al anului 2015, profitul operational a crescut cu 16,2%, pana la 38 milioane euro, in timp ce marja operationala a urcat de la 4,3% la 4,5%, ca urmare a rezultatului pozitiv al vanzarilor precum si datorita conditiilor mai bune de cumparare”, se precizeaza in comunicatul emis de retailer.
La nivel de grup, veniturile Delhaize s-au ridicat la 6,1 miliarde de euro in al treilea trimestru din 2015, in crestere cu circa 14% fata de aceeasi perioada din 2014.
In primele 9 luni din 2015, veniturile grupului belgian in Europa de Sud-Est au ajuns la 2,43 miliarde de euro, cu circa 8% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Per grup, Delhaize a inregistrat in cele 9 luni venituri de 18 miliarde de euro, in crestere cu 16,1% la rata de schimb actuala, respectiv cu 2,6% la rata de schimb identica.

Articolul precedentCarrefour China isi promoveaza Targul de vinuri in statiile de metrou
Articolul următorUn alt retailer cu politica de discount „ataca” segmentul premium: Kaufland lanseaza si in Romania brandul propriu premium Exquisit
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.