Carrefour China isi promoveaza Targul de vinuri in statiile de metrou

0
212

Carrefour.cn, divizia de e-commerce a retailerului francez din China, deruleaza o campanie de promovare a vinurilor in doua dintre statiile principale de metrou din Shanghai, cu ocazia Targului de vinuri.
Compania a instalat panouri digitale in aceste statii si, timp de o luna, cat dureaza targul, miile de persoane care tranziteaza statiile pot descoperi selectia de vinuri a retailerului si pot plasa comenzi folosind cei 20 de “pereti” digitali precum si o “pivinita virtuala”.
Pentru o comanda, tot ce trebuie sa faca un client este sa scaneze QR al produsului dorit cu propriul smartphone-ul, pentru a afla mai multe despre vin, si sa-l comande direct de pe Carrefour.cn, site-ul de e-commerce lansat de retailerul francez anul trecut.
Se asteapta ca peste 10 de milioane de persoane din Shanghai sa vada ecranele plasate in perioada expunerii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here