Retailerul german Kaufland introduce si in magazinele sale din Romania gama proprie premium Exquisit, la circa sase luni de la lansarea acesteia in Germania, dedicandu-i un catalog special de promovare. Catalogul dedicat acestui brand, ce va fi valabil in perioada 4-17 noiembrie a.c., prezinta sortimentatia propusa de noua gama: aperitive, mezeluri, branzeturi, specialitati din carne, deserturi, produse de patiserie, sosuri, inghetata, cafea, precum si anuntarea unui concurs prilejuit de lansarea acestui brand, in urma caruia se pot castiga 200 de pachete cu produse Exquisite.
Gama proprie premium Exquisit a fost lansata in primavara acestui an, initial in Germania. Reprezentantii companiei anuntasera ca gama va include circa 200 de articole din categoriile carne si produse din carne, branzeturi si produse lactate, deserturi, paste fainoase, sosuri, cafea si ceai, creme de ciocolata – ca sortiment permanent, insa va avea si extinderi pe parcursul anului, cum ar fi editii limitate care vor cuprinde specialitati de Paste sau de Craciun.
Retailerul promoveaza brandul Exqusit atat in magazine cat si in online, oferind inclusiv retete ce pot fi realizate cu produsele din aceasta gama. ”Exquisit va oferi produse premium pentru clientii care doresc sa includa mai multe produse alimentare de lux in viata de zi cu zi, fara a fi nevoie sa plateasca preturi excesiv de mari”, precizau oficialii companiei la momentul lansarii.
Printre specialitatile care sunt incluse in sortimentatia gamei Exquisit se numara produse cu specific din Germania, Franta, Belgia, Austria sau Elvetia, de la gustari si produse congelate pana la produse din carne sau produse de impuls. onform declaratiilor reprezentantilor retailerului german, gama Exquisit este inspirata de citatul scriitorului francez François de La Rochefoucauld: “A manca este o necesitate, dar a manca inteligent este o arta”.
Schimbarea obiceiurilor de consum si in special cresterea gradului de sofisticare in ceea ce priveste cerintele consumatorilor, i-a determinat, in ultimii ani, sa lanseze produse proprii si in segmentul premium. In prezent, aproape toti retailerii au dezvoltat astfel de produse, pe care le promoveaza atat in magazine, cat si prin intermediul cataloagelor proprii. Desi popularitatea le-a venit initial din conceptul de discount, retailerii din aceasta piata au realizat ca nu pot neglija segmentul premium, care poate atrage si alte categorii de consumatori. Discounterul Lidl, ce face parte din acelasi grup Schwarz ca si Kaufland, detine in segmentul premium marca DeLuxe, pe care o promoveaza asiduu, inclusiv prin binecunoscutele sale „saptamani” dedicate.