Un start-up romanesc vine cu o solutie care ajuta magazinele de ecommerce sa recupereze o parte din pierderile cauzate de cosurile de cumparaturi abandonate

Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza cosurilor de cumparaturi virutale abandonate de utilizatori, potrivit estimarilor ChatX.ai, un start-up romanesc care vine cu o solutie pentru a ajuta magazinele de ecommerce sa recupereze o parte din pierderile cauzate de cosurile de cumparaturi abandonate.
“Studiul Business Insider Intelligence arata ca numarul utilizatorilor de aplicatii de tip mesagerie este mai mare fata de cel al utilizatorilor de aplicatii de social networking. Noi am dorit sa profitam de acest fapt si am lansat un start-up bazat pe domeniului Inteligentei Artificiale, care dezvolta chatboti utilizati în comunicarea cu clientii magazinelor online prin Facebook Messenger. Chatbotii intra în conversatii automatizate cu clientii magazinelor pentru a-i convinge sa achizitioneze produsele pe care initial le-au abandonat în cosul de cumparaturi.“, declara Vlad Mustiata, co-fondator al start-up-ului ChatX.ai.
Conform statisticilor internationale, peste 70% dintre consumatorii care adauga produse intr-un cos de cumparaturi virtual nu finalizeaza comanda.

„Magazinele online care folosesc ChatX.ai au un avantaj competitional foarte mare. Cu ajutorul tehnologiei pe care le-o punem la dispozitie, business-urile de ecommerce pot recupera o parte importanta din cele 70% de cosuri abandonate. Asta înseamna vanzari si totodata profit mai mare”, a precizat Daniel Ses, co-fondator al start-up-ului ChatX.ai.

Start-up-ul a fost recent premiat pentru inovatie în cadrul Techsylvania 2017, unul dintre cele mai influente evenimente de tehnologie din Estul Europei, desfasurat anual in Cluj. Tehnologia a fost deja testata pe o serie de site-uri de ecommerce din Romania si urmeaza sa fie implementat la scara larga.

 

Articolul precedentProfiturile distribuitorilor in retail si horeca, in crestere
Articolul următorPenny, investitie de aproape 4 milioane de EURO in managementul energetic al magazinelor din Romania
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.