Penny, investitie de aproape 4 milioane de EURO in managementul energetic al magazinelor din Romania

Penny Market este primul retailer din Romania care obtine certificarea ISO 50001 si care are eficienta politicilor sale energetice recunoscute in acest mod de catre un organism independent, folosind un standard international, pentru toate magazinele, depozitele din tara, precum si pentru sediul central. Dupa o investitie de aproape 4 milioane de EURO in managementul energetic al magazinelor din Romania, Penny Market are peste 200 de magazine care sunt certificate conform ISO 50001, devenind cea mai mare retea alimentara si de vanzare cu amanuntul din Romania care obtine aceasta certificare. „Sustenabilitatea, protectia mediului si conditiile de productie durabile sunt domenii importante pentru grupul REWE la nivel global iar aceasta certificare este o dovada a managementului energetic performant al echipei din Romania. A fost un proces de lunga durata – am inceput pregatirea in martie 2016 si am fost pregatiti pentru audit la inceputul acestui an – ce a implicat foarte multe resurse si dedicare din partea echipelor. Bineinteles, planurile noastre nu se opresc aici si vom continua planul nostru de investitii si inovare la nivel de sisteme de eficienta energetica”, a declarat Daniel Gross, General Manager REWE Romania.
Planul de investitii pentru 2017 include: testarea cu panouri fotovoltaice, pompa de caldura, iluminat natural, contorizare inteligenta pentru o parte din magazine, pentru sistemul frigorific, dar si pentru macelarii. Prin obtinerea acestei certificari, compania isi va indeplini obligatiile legale rezultate din Directiva UE privind eficienta energetica care impun economisirea unor volume semnificative de energie in cadrul tuturor operatiunilor, reducerea costurilor operationale, monitorizarea energetica eficienta la nivelul grupului REWE si dezvoltarea in continuare a reputatiei sustenabile.
Penny Market si-a stabilit obiectivul de a reduce consumul mediu de energie cu 12% pe metru patrat de spatiu de desfacere in perioada 2014 – 2022 si reducerea cu inca 23% a emisiilor specifice de CO2 pe metru patrat in toate formatele de magazine. Pentru a creste gradul de constientizare a actiunilor eficiente din punct de vedere energetic, toti cei 4.000 de angajati ai magazinului au fost instruiti si implicati in proces.

Articolul precedentUn start-up romanesc vine cu o solutie care ajuta magazinele de ecommerce sa recupereze o parte din pierderile cauzate de cosurile de cumparaturi abandonate
Articolul următorPrimul soi traditional romanesc de rosii, readus la viata de Lidl Romania
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.