Chivas Regal, liderul mondial in categoria de super-premium whisky, a lansat un design nou pentru Chivas Regal 12 Year Old, care celebreaza istoricul si valorile emblematice ale brandului: generozitate, camaraderie si lux, reinterpretandu-le intr-un mod contemporan. Noua sticla, impreuna cu noul ambalaj, vor fi disponibile in magazine incepand cu luna noiembrie 2015.
Varianta moderna a sticlei Chivas Regal 12 Year Old se dinstinge printr-o noua forma, marcata prin inaltarea umerilor, subliniindu-se astfel prestigiul brandului, unul dintre cele mai apreciate whisky-uri scotiene din lume.
Pentru a sublinia camaraderia, valoare ce sta la baza brandului, sticlei i-au fost adaugate semnaturile fondatorilor James si John Chivas.
Simbolul brandului a devenit mai proeminent, oferind o nota clara de modernitate acestui clasic al whisky-urilor.
De asemenea, ambalajul cutiei a fost stilizat pastrand elementele vizuale care amintesc istoricul Chivas, acestea fiind reliefate pentru a adauga un plus de textura ambalajului. In plus, eticheta ilustreaza o grafica simplificata, in acord cu intregul design creat.
„Noul design transmite dorinta noastra de continua traditia brandului, facand-o cunoscuta intr-un mod si mai atragator pentru gentelmenii moderni. Pentru multi dintre acestia, Chivas Regal 12 Year Old reprezinta primul contact cu brandul. Suntem entuziasmati sa dezvaluim acest aspect modern care reuseste sa transmita esenta Chivas Regal, definita prin maiestrie si eleganta”, a declarat Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director Pernod Ricard Romania.
Pentru a incuraja spiritul antreprenorial si simtul etic deopotriva, Chivas aduce pentru prima data in Romania competitia globala de antreprenoriat cu impact social The Venture. Anul acesta, oamenii de afaceri romani vor concura alaturi de antreprenori din toata lumea, in cursa pentru milionul de dolari pus in joc, avand sansa de a primi sprijin financiar si de a obtine recunoastere internationala. Pentru a putea concura in etapa globala alaturi de cele mai bune 20 de business-uri din intreaga lume, antreprenorii romani trebuie sa se inscrie pe site-ul www.TheVenture.com pana pe 31 octombrie.