„Retail & Horeca Distribution”, conferinta distribuitorilor în TT și HoReCa ajunge la ediția a III-a

0
818

Cum a evoluat industria de distribuție produse FMCG în 2017? La ce pârghii apelează jucătorii din întreaga țară pentru consolidarea businesului în 2018 și pe termen mediu? De ce sunt importurile și/sau mărcile proprii o direcție din ce în ce mai “explorată” de către
companiile de distribuție? Serviciile de logistică pot fi o sursă de diferențiere și competitivitate în industrie? Iată câteva întrebări la care ne-am propus să găsim răspunsuri împreună cu manageri din distribuție și FMCG, cu ocazia celei de-a III-a ediții a
conferinței „Retail & Horeca Distribution” organizată de Modern Buyer pe
data de 22 Martie 2018 la Crowne Plaza București.

Tematicile evenimentului

Panel I: Evoluția indicatorilor cheie pentru industria de distribuție
Modern Buyer va deschide conferința din acest an cu principalele tendințe ale anului 2017, punctând, de asemenea, câteva direcții majore de dezvoltare pentru 2018, extrase dintr-o amplă analiză a pieței – Ghid  “Distribuitori în Retail și Horeca” – ce a ajuns în 2018 la ediția cu numărul patru. Alături de un top al celor mai mari 20 de companii de distribuție din țară, precum și câte un top 5 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte, ediția din acest an a analizei cuprinde 160 de companii de distribuție din întreaga țară, cu un profil actualizat al fiecăreia, inclusiv noutăți la nivel de portofoliu, evoluția principalilor indicatori financiari, aria de distribuție, eventuale investiții în facilități logistice, proiecte și direcții de dezvoltare pentru 2018.

Panel II – Către ce evoluează businessul de distribuție? La ce pârghii apelează distribuitorii din întreaga țară pentru consolidarea businesului în 2018, pe termen mediu și lung? Serviciile de logistică spot fi o sursă de diferențiere și competitivitate în industrie? Relația dintre furnizori și distribuitori, roluri și sarcini diferite, pentru un plus de valoare.

Panel III – Mărcile proprii vs importuri, direcții de dezvoltare din ce în ce mai “explorate” de către companiile de distribuție din România

Tot mai multe companii de distribuție au abordat, în ultimii ani, o nouă direcție de dezvoltare: extinderea portofoliilor cu mărci proprii și/sau importuri. De la invitații evenimentului „Retail & Horeca Distribution” vom afla de ce sunt importurile și/sau mărcile proprii o direcție din ce în ce mai “explorată” și ce rezultate s-au obținut deja în 2017 la acest capitol.

Primii speakeri confirmați  

  • Ovidiu Gheorghe, Președinte Asociația Companiilor de Distribuție de
    Bunuri din România (ACDBR);
  • Tiarnán Ó hAimhirgín, Vice-Președinte Vânzări și Distribuție Ursus
    Breweries;
  • Razvan Dan, Acționar Licurici Impex / Managing Partner, Rise Spedition
  • Giordano Bardelli, Director Executiv, Dinamica Group

Participanți

La edi’ia din acest an a „Retail & Horeca Distribution” sunt așteptați circa 200 de invitați din rândul distribuitorilor de produse FMCG din întreaga țară, a furnizorilor FMCG și a companiilor ce oferă servicii și soluții pentru cele două industrii.

Vom reveni în curând cu lista completă a speakerilor și partenerilor evenimentului. Dacă doriți să participați în audiență sau să vă promovați serviciile/produsele în cadrul evenimentului ne puteți contacta telefonic sau pe email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro, Tel: 0767.11.88.33, 0729.880.041

Editii anterioare

Ediția anterioară a „Retail & Horeca Distribution”, organizată de Modern Buyer pe data de 5 octombrie 2016 la Hotel Pullman din București, a reunit aproximativ 180 de participanți, reprezentanți ai unor importante companii de distribuție pe segmentul Retail și Horeca, reprezentanți ai producătorilor/furnizorilor de bunuri de larg consum, precum și reprezentanți ai companiilor ce oferă diverse servicii și soluții pentru jucătorii din cele două mari industrii. Vezi Aici speakerii si concluziile ediției anterioare.