Tesco intentioneaza sa lanseze un serviciu de livrare utrarapid, pentru a contracara Amazon Fresh

Retailerul britanic Tesco a de inregistrare pentru termenul “Tesco Now” la Intellectual Trademark Office, autoritatea ce se ocupa cu inregistrarea marcilor si inventiilor, scrie presa internationala. Aceasta miscare ar putea confirma zvonurile potrivit carora Tesco intentioneaza sa lanseze un serviciu de livrare rapid, in termen de o ora de la lansarea comenzii.

Potrivit publicatiei The Grocer, marca “Tesco Now” ar acoperi produse alimentare, servicii de marketing si livrare, precum si de depozitare si transport.
Tesco exploreaza de ceva timp modalitati de a oferi un serviciu de livrare de o ora pentru produse alimentare si nealimentare, pentru a putea concura cu rivalii sai, cel mai important dintre acestia fiind Amazon Fresh.

Amazon Fresh, descris drept o viitoare forta „perturbatoare” pe piata alimentara din Marea Britanie, a intrat recent in segmentul livrarilor de produse alimentare. De altfel, la inceputul acestei luni a initiat o campanie prin care a realizat livrari de alimente proaspete, refrigerate si congelate la mai multe coduri postale din Londra selectate aleator.

Articolul precedentRezultatele Carrefour Groupe dupa trei trimestre: Vanzarile din Romania, impulsionate de scaderea TVA-ului
Articolul următorCu produse prezente deja in sapte tari europene, Transavia targeteaza si alte piete cu potential
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.