Cu produse prezente deja in sapte tari europene, Transavia targeteaza si alte piete cu potential

0
391

„Interesul pentru carnea proaspata de pui din Romania a crescut considerabil in ultimii ani, dovada a faptului ca produsele romanesti incep sa castige din ce in ce mai mult teren si incredere pe piata de export. Mai mult decat atat, s-au identificat o serie de oportunitati de business in zona produselor de tip ready-meal, categorie pe care intentionam sa o exploatam intens in urmatoarea perioada”, a declarat Ioan Popa, Director General Transavia, dupa participarea la targul Anuga, ce a avut loc in perioada 10-14 octombrie 2015 in Köln.

De asemenea, reprezentantul Transavia spune ca multi producatori de carne de pui investesc din ce in ce mai mult in cresterea capacitatilor de productie, lucru ce va determina o atentie deosebita spre anumite piete si categorii de produse specializate.
“Suntem printre putinii producatori cu sistem de productie integrat la nivel regional, incluzand in acest lant inclusiv productia proprie de cereale, iar acest avantaj ne-a creat o serie de oportunitati in cadrul targurilor internationale de profil si nu numai. Ne-am propus abordarea in continuare inclusiv a sectorului de retail, iar in acest sens putem opta atat pe performantele brandurilor proprii, cat si pe potentialul marcilor private. Am reusit sa ne facem simtita prezenta deja in Croatia si Bulgaria unde intreaga gama de produse se livreaza sub brandul propriu Fragedo, insa targetam si alte piete cu potential. Un procent important din exporturile noastre il constituie categoria de produse preparate (ready-to-eat) dominate in special de marci private, Marea Britanie fiind cea mai importanta destinatie a noastra pe acest segment”, a precizat Ioan Popa.

In ultimii 4 ani vanzarile companiei Transavia au vizat preponderent Uniunea Europeana, in special datorita profilului si evolutiei pietei carnii de pasare la nivel mondial. Transavia este prezenta pe piata internationala prin exporturile realizate in Marea Britanie, Franta, Spania, Croatia, Grecia, Ungaria si Bulgaria.

Targul Anuga a avut loc in perioada 10-14 octombrie 2015 in Köln, Germania, si a reunit peste 7.000 de companii din intreaga lume si mai mult de 160.000 de vizitatori.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here