Cu o experienta de aproape 20 de ani in Supply Chain, dobandita in companii precum British American Tobacco, Danone sau Intersnack dar si in proiecte dezvoltate ca freelancer, Stefan Cucu completeaza lista vorbitorilor de la „Retail & Horeca Distribution” organizata in luna octombrie de Modern Buyer. Invitatul nostru va puncta cateva exemple de best practices in activitatea de distributie incercand sa raspunda unor intrebari cheie: Cum pot fi reduse costurile logistice? Care sunt adevaratele competente ale unei companii de distributie? Cat de bine isi cunosc si isi constientizeaza acestia competentele? Ce inseamna si cum masuram eficienta operationala? Cat de bine de cunoastem costurile logistice?
Stefan Cucu lucreaza ca freelancer din 2012, timp in care a desfasurat proiecte diverse in bransa Supply Chain in mai multe tari precum Romania, Tunisia, Maroc, RD Congo, in diverse industrii, FMCG, constructii, spitale, etc.
Compania sa, Supply Chain Consulting a dezvoltat o colaborare cu compania engleza de consultanta Enchange prin care s-a extins interactiunea cu reteaua de consultanti ai acesteia. In prezent, Stefan Cucu si compania Supply Chain Consulting fac parte din asociatia de consultanta Enchange. In 2012/2013, s-a inceput colaborarea cu Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare, colaborare concretizata printr-o serie de proiecte desfasurate in Africa de Nord.
De asemenea, compania Supply Chain Consulting a dezvoltat si o serie de produse proprii din care pot fi exemlificate: Diagnosticare rapida (o scanare a nivelului de integrare in lantul valoric al unei companii), Imbunatatirea operationala, Imlementare S&OP, Implementare indicatori specifici de performanta, Implementare Logistica, Proiecte de cost saving, Training Supply Chain s.a.
Alti 10 speakeri vorbesc despre performanta, eficienta si plus valoare la „Retail & Horeca Distribution”
Sebastian Paduraru (Whiteland Sales & Marketing), Carol Boisan (Aquila Group), Daniel Dobrita (BDG Import), Simona Betiu (Nielsen Romania), Marius Iurian (Transart), Danor Ionescu (Pall-Ex), Ionut Gherle (Arobs Transilvania Software), Razvan Tudor (DPD Romania), Dan Badin (Deloitte Romania) si Daniela Marin (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare) au raspuns invitatiei de a participa in calitate de speakeri la a doua editie a „Retail & Horeca Distribution”.
Cei 10 invitati vor aborda tematici precum:
– Performanta si eficienta
Cum au evoluat afacerile a 150 de distribuitori relevanti din intreaga tara, in 2015? Dar profitul inregistrat de acestia? Cine a iesit din piata si ce schimbari majore au intervenit in topul distribuitorilor in retail si Horeca? Ce inseamna performanta si eficienta in aceasta industrie si la ce solutii au recurs companiile specializate pentru a atinge cele doua obiective? Iata doar cateva intrebari la care vom incerca sa raspundem printr-o ampla analiza a pietei, realizata de Modern Buyer exclusiv pentru acest eveniment
– Tendinte cu impact major asupra afacerilor din distributie
Evolutia comertului traditional, a pietei de Horeca, expansiunea marilor lanturi de retail modern, strategiile omni-channel sau schimbarile aparute in comportamentul consumatorilor romani au un impact major asupra tabloului general al industriei de distributie. Am invitat alaturi de noi reprezentanti din industria de cercetare pentru a creiona cele mai importante tendinte cu impact major asupra afacerilor in domeniul distributiei.
– Plus-valoare in relatia furnizor-distribuitor
Consolidarea parteneriatului dintre furnizori si distribuitori este importanta si din ce in ce mai necesara in actualul context. Producatorii trebuie sa-si intareasca parteneriatele cu distribuitorii, sa inoveze in acest sens. Relatia dintre cei doi poate sa capete roluri si sarcini diferite, sa aduca mult mai multa valoare decat astazi. Conferinta „Retail & Horeca Distribution” este si un cadru in care vom prezenta cateva studii de caz si exemple ale unor parteneriate de acest gen.
– Tehnologia, in slujba cresterea eficientei si performantei companiilor de distributie
Cresterea competitiei si complexitatea activitatilor companiilor de distributie ii determina pe operatorii din domeniu sa tina pasul cu tehnologia. Investitiile in tehnologii noi le ofera distribuitorilor multiple beneficii: integrarea tuturor informatiilor din toate zonele de activitate ale business-ului, imbunatatirea comunicarii atat intre departamentele interne cat si intre companie si clientii sai, reducerea costurilor cu cu stocurile, a costurilor de livrare, vizibilitate 100% asupra comenzilor si stocurilor, reducerea timpului de livrare la client sau livrare just in time conform promisiunii facute acestuia. Sa nu uitam nici fidelizarea clientilor, cresterea productivitatii prin automatizarea si standardizarea proceselor. Despre toate acestea vom discuta cu furnizori de solutii IT cu mare experienta pe segmentul distributiei de produse FMCG.
Participanti
Evenimentul va reuni la aceeasi masa cei mai relevanti distribuitori din segmentul de retail si horeca din toate regiunile tarii, furnizori de bunuri de larg consum dar si producatori de solutii pentru cele doua industrii de mai sus.
Lansare studii de piata
La eveniment, Modern Buyer va lansa doua produse realizate in 2016:
Ghidul „Distribuitori in Retail si Horeca”, editia a III-a. Cu peste 130 de pagini, editia a III-a a Ghidului “Distribuitori in retail si Horeca” cuprinde o analiza asupra a 150-160 de distribuitori din retail si horeca, atat din Bucuresti cat si din restul tarii. Editia din acest an include atat informatiile actualizate ale evolutiei afacerilor celor 150 de distribuitorilor (evolutia principalilor indicatori financiari), cat si un profil complet al companiilor prezentate. Fiecare companie de distributie selectata pentru acest ghid este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire; cifra de afaceri; persoana de contact (nume si functie); date de contact; tipurile de canale de vanzare acoperite: retail / Horeca; categorii de produse din portofoliu; partenerii din randul furnizorilor FMCG; depozitele operate (numarul, localizarea acestora si tipul depozitului (temperatura ambientala sau controlata); judetele acoperite de fiecare distribuitor in parte; puncte de vanzare deservite (numarul acestora – retail si Horeca).
Ghidul “Importers and Distributors in Retail & Horeca” – un instrument de lucru pentru companiile europene care doresc sa identifice noi piete de export. Cuprinde cele mai importante 65 de companii de import & distributie care acopera mai multe canale de distributie: Retail Modern, Comert Traditional, Horeca, Lanturi de Benzinarii, Magazine Specializate (baby food, cosmetice, Pet Food, magazine cu produse bio & wellbeing).
Rezerva-ti un loc la eveniment!
Pentru a participa la eveniment, puteti opta pentru una din variantele:
I. Bilet de participare – 130 euro + TVA. Discount 5% pentru 2 persoane, 10% pentru 3 persoane, 15% pentru 4 persoane.
II. Bilet de participare + Ghid “Distribuitori in Retail si Horeca” – 250 Euro + TVA
Pentru a va inscrie la eveniment, va rugam sa completati formularul de inscriere disonibil Aici precizand, la rubrica Observatii, pentru care din cele doua variante optati.