La inceputul acestui an, Selgros Cash&Carry si-a completat portofoliul de marci exclusive, lansand o gama de produse numita Momentis.
Sub acest brand, compania va reuni mai multe produse destinate operatorilor de cafenele. Pana in acest moment, la raft, sub brandul Momentis, am regasit zaharul pentru cafea. Un alt proiect, in lucru, este miere de albine. „Sub aceasta marca, in perioada urmatoare, vom lansa si alte produse destinate nevoilor unor cafenele, cum ar fi de pilda servetelele. In ultimii ani, conform studiilor realizate de noi in randul clientilor, existenta la raft a marcilor exclusive se afla in primele cinci criterii de alegere a magazinului preferat, alaturi de calitatea produselor, pret si varietatea sortimentului”, a precizat Daniela Sima, Director Achizitii Food Selgros Cash&Cary Romania in cadrul evenimentului „Achizitii in Horeca”.
Marcile exclusive din sortimentul comercializat de Serlgros Cash&Carry sunt o alternativa la marcile private ale celorlalti comercianti, pe toate nivelele de pret. „Pe partea de sortiment, noi vom continua si in 2014 sa ne uitam cu si mai mare atentie la oferta de produse oferita gastronomilor. Am adus in oferta foarte multe produse, la sugestia operatorilor din Horeca, pentru ca ei isi doresc mai multe articole speciale, de nisa”, a mai subliniat Daniela Sima cu prilejul aceluiasi eveniment.