Sebastian Cristoiu, noul Director de Marcă şi Concepte al Auchan, speaker la Category Management Conference

Sebastian Cristoiu, noul Director de Marcă & Concepte al Auchan România a acceptat invitaţia Modern Buyer de a prezenta perspectiva acestui retailer cu privire la principalele tactici în strategia de Category Management, pe data de 11 Martie 2021 cu ocazia Category Management Conference.

Invitatul nostru va vorbi despre principalele schimbări de consum care au influențat performanța categoriilor la raft ca urmare a crizei sanitare din 2020, oportunitatea de reevaluare a unor categorii FMCG şi tactici de alocare a spațiului, sortiment, promoții și preț în anumite categorii-cheie.

Sebastian Cristoiu şi-a început cariera în retail acum mai bine de 12 ani, în Decathlon România unde a ocupat succesiv rolurile de Manger de Departament, Director de Magazin, Director de E-Commerce şi Director de Vânzări. Din 2016 acesta a lucrat pentru compania Preţuri Pentru Tine, unde a ocupat funcţia de Director de Achizitii şi Membru de Board, fapt ce i-a permis să-şi completeze experienţa în vânzări cu una în achiziţii.
În urmă cu patru ani, Sebastian s-a alăturat echipei Auchan România, ocupând funcţiile de Head of Category Management FMCG şi ulterior Director de Ofertă. În prezent urmează un program EMBA în cadrul Universitatii din Viena “WU Executive Academy”.

Cine mai vine la Category Management Conference?

Au mai confirmat prezenţa în calitate de vorbitori:

  • Chryssa Asmatzi, Cegory Management Leader East Europe NielsenIQ;
  • Polixenia Iordăchescu, General Manager – Senior Partner at Marco Polo CEE;
  • Oana Defta, Manager al Departamentului Sortiment și Prețuri, Metro Cash & Carry România;
  • Andreea Hanceriuc, Category & Channel Sales Development Manager, Nestlé Infant Nutrition Nestlé România.

De ce discutăm despre Category Management într-o conferință web în 2021?

– Pentru că este o strategie de a atrage și a menține atenția consumatorilor. Poate fi o strategie de diferențiere în sine;
– Arată cum se poate colabora cel mai bine în parteneriatul dintre retaileri și furnizori;
– Poate genera un flux de informații optim, care să ducă la procese decizionale mai bune, în parteneriatul dintre retailer și furnizor;

Evenimentul va fi unul digital. Ne dorim ca prin prezența d-voastră alături de noi să susțineți sectorul FMCG românesc și să aduceți cele mai bune argumente în favoarea creșterii businessului pe care îl reprezentați.

Temele acestei ediţii


-Expertiza în gestionarea categoriilor – un diferenţiator, un avantaj competitiv pentru industria de retail modern din România, în 2021? Vrem să aflăm argumentele
-Rolul category managementului în strategia omnichannel
-Cum integrăm principalele trenduri de consum în strategia de category management. Cum ajută această ştiinţă în armonizarea sortimentaţiei, ţinând cont de tendinţele de consum?
-Cum se poate construi un „ joint business planning ”, adică o strategie comună de comercializare care implică direct ambele părţi – retailer și producător în atingerea obiectivelor comune?

Cum puteți participa?
Înscrierea în audienţă, pe platforma web dedicată evenimentului: 75 euro + TVA/persoană. Informații privind condițiile de participare şi înscriere puteți solicita prin e-mail de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro), Cristi Brinca cristi.brinca@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833, 0733 933 967 și 0729880041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here