Schimbari majore in strategia de achizitii a Kaufland

0
279

Retailerul german Kaufland isi va integra activitatile de achizitii din Europa Centrala si de Est, respectiv din Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria in alianta de achizitii EMD – European Marketing Distribution (EMD), una dintre cele mai mari din Europa.
„Aceasta decizie va majora pe viitor oportunitatile de vanzare si marketing pentru producatorii de branduri, in special a celor care deja colaboareaza cu Kaufland pe pietele est-europene mentionate”, se precizeaza intr-un comunicat al grupul de buying European Marketing Distribution (EMD), citat de Planet Retail. Aceasta cooperare include acorduri atat pentru brandurile A cat si pentru marcile proprii. La inceputul acestui an, si Asda, filiala britanica a grupului american Walmart, s-a alaturat aliantei de achizitii EMD.
„De multi ani, Kaufland are o pozitie puternica in alianta EMD, prin Markant (brand prin care compania opereaza in tari precum Germania, Elvetia, Cehia etc. – n.r.). De asemenea, pe pietele din Europa de Est detinem o pozitie puternica, ce ne permite sa obtinem volume substantiale, atat pe partea achizitii cat si pe partea activitatilor de marketing. In conditiile in care aceste volume sunt acum integrate in cadrul negocierilor EMD, vom creste oportunitatile de vanzari pentru partenerii nostri din Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria. Prin urmare, avem convingerea ca acest parteneriat de cooperare ne va permite sa obtinem o rata de penetrare mai mare pe piata si sa ne focusam mai mult pe client”, a declarat Frank Hirnschal, membru al consiliului de conduce Kaufland si responsabil achizitii, private label si marketing.

„Integrarea la nivel european a volumului de achizitii si activitati de marketing aduce beneficii enorme pentru toate sectoarele implicate, cum ar fi consolidarea prezentei pe piata, sustenabila si orientata spre client, precum si eficientizarea distributiei pentru membrii EMD. Mai mult decat atat, rolul de lider al EMD printre aliantele de achizitii si marketing din europa constituie un avantaj pentru toate partile implicate: retaileri, producatori si consumatori”, a afirmat la randul sau Philippe Gruyter, EMD Managing Director.

Kaufland este unul dintre cei mai importanti retaileri din cele sase tari europene mentionate, fiind chiar lider de piata. La nivel european, grupul Kaufland opereaza aproximativ 1.200 de magazine.
Cu sediul in Pfäffikon, Elvetia, alianta de achizitii European Marketing Distribution (EMD) a fost infiintata in 1989, iar in prezent a ajuns sa reprezinte o cifra de afaceri pan-europeana de 178 de miliarde de euro si sa opereze in 19 tari europene, prin 500 de societati comerciale ce detine peste 150.000 de puncte de vanzare, in principal in segmentul comertului alimentar.
Din alianta EMD fac parte: ASDA (Marea Britanie), Tuko Logistics (Finlanda), Superunie (Olanda), Axfood (Suedia), MARKANT AG (Germania), Dagrofa (Danemarca), Groupe Casino (Franta), MARKANT/Kaufland (Cehia), MARKANT Syntrade (Elvetia), MARKANT/Kaufland (Slovacia), Euromadi Iberica (Spania), ESD Italia (Italia), Unil/Norges Gruppen (Norvegia), Kaufland (Polonia), EuromadiPort (Portugalia), Kaufland (Croatia), MARKANT (Austria), Kaufland (Romania), Kaufland (Bulgaria).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here