Rogob și Fox Petrol, noi speakeri la conferința „Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG”

0
360

Vadim Budaca, Directorul Magazinelor Rogob și Andrei Martalog, Directorul rețelei de benzinării Fox Petrol completează lista vorbitorilor din panelul II al conferinței cu tema „Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG” ce va avea loc la Chișinău pe data de 7 Iunie 2018.

Compania Rogob, unul din cei mai mari producători de mezeluri de pe piață, operează și propria rețea de magazine atât în Chișinău, cât și în diverse alte orașe ale țării. Rogob deține în prezent 22 de magazine sub același brand, 15 dintre ele fiind situate în Chișinău iar de la invitatul nostru vom afla care sunt cele mai importante surse de inovație și diferențiere pentru compania pe care o reprezintă.

Fox Petrol este o rețea nouă de benzinării prezentă pe piața din Republica Moldova, operând în prezent un număr de șase stații proprii. Andrei Martalog, Directorul rețelei de benzinării Fox Petrol va vorbi despre planurile de dezvoltare pe termen scurt precum și despre constrângerile și oportunitățile unui start-up în acest domeniu.

Peste 120 de participanți înscriși la lucrările conferinței

Peste 120 de participanți din rândul rețelelor de retail, distribuitorilor, furnizorilor FMCG din Republica Moldova și România, al agențiilor de cercetare și al autorităților statului au confirmat prezența la conferința organizată de publicația Modern Buyer, pe data de 7 iunie 2018, la Hotel Jolly Alon din Chișinău, Sala de Marmură. A patra ediție a conferinței dedicată industriilor retail și fmcg aduce în atenția comercianților și producătorilor analize, trenduri de piață, proiecte de inovație și diferențiere relevante pentru managerii din aceste industrii.

Vom deschide evenimentul cu o trecere în revistă a dezvoltării lanțurilor de magazine în 2017 în Chișinău și în teritoriu. Tot în prima parte a evenimentului vom vorbi despre știința din spatele raftului ideal: cum îl construim pornind de la nevoile clienților, care este rolul categoriilor în magazine. Topul retailerilor prin ochii cumpărătorilor, obiceiuri de cumpărare și vectori de categorie sunt alte subiecte abordate în prima parte a evenimentului.

În a doua parte a conferinței am invitat speakeri din Republica Moldova și România pentru a vorbi despre surse și idei noi de creștere și diferențiere care le pot aduce comercianților și furnizorilor avantaje într-un mediu de business din ce în ce mai competitiv. Vom vorbi despre noile concepte și formate de succes în Republica Moldova și în diverse piețe europene, despre categoriile care pot genera diferențiere și trafic în magazine și, nu în ultimul rând, despre parteneriatul furnizor – retailer ca factor de diferențiere pe termen mediu și lung.

Retail Modern în Republica Moldova: Inovație și Diferențiere în retail și FMCG înseamnă un eveniment dinamic, o zi plină de informații noi, studii relevante care să sprijine jucătorii din industria de retail și din rândul producătorilor să anticipeze noile tendințe și oportunități de creștere pentru retaileri si furnizori.

Evenimentul este moderat de Iolanta Mura, consultant, trainer, autor proiect televizat BUSINESS INSiDER

Foto ediția 2017

Lista completă a spekaerilor poate fi vizualizată accesând Pagina web dedicată conferinței.

Rezervă un loc la eveniment!

Participare pentru companiile din Republica Moldova. Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să descărcați Formular Inregistarare Republica Moldovasă-l expediați către noi pe email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro.

Pachet participare pentru companiile din afara Republicii Moldova: Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să descărcați Formular inregistare 1, să-l expediați către noi pe email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro

Pentru alte detalii despre eveniment sau despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, vă stăm la dispoziție și telefonic: Tel: 0767.11.88.33, 0729.880.041