Seminar Kerry pentru profesioniștii din panificație

Credit foto: Dan Borzan/ColorData

Kerry România a organizat la București seminarul Meeting consumer demand for better bakery in a changing regulatory environment, la care au participat profesioniștii din industrie și reprezentanții producătorilor din panificație.

Cu un accent deosebit pus pe categoria „panificație fină”, seminarul s-a concentrat pe următoarele teme:
• Tendințele consumatorilor și provocările pentru inovație în sectorul de panificație în Europa de Est;
• Îmbunătățirea profilului nutrițional al produselor de panificație fără a le compromite gustul;
• Cum se obține o „etichetă mai curată” pentru produsele de panificație cu durată lungă de viață;
• Mediul de reglementare în schimbare și implicațiile sale pentru producătorii de panificație;
• Ce putem învăța din experiența altor țări și a altor categorii.

Eticheta curată îi preocupă pe consumatorii din Europa de Est și din România. Cerințele consumatorilor cresc pentru siguranța alimentară, reducerea deșeurilor, respectarea reglementărilor în materie de sănătate și eliminarea expunerii consumatorilor la produse periculoase sau frauduloase − aceștia sunt doar câțiva dintre cei mai importanți factori care influențează în prezent industria de panificație, au atenționat reprezentanții Kerry (regiunea EMEA).

Consumatorii sunt tot mai interesați de surse de proteine vegetale, de cerealele integrale și de reducerea consumului de zahăr.

Oamenii de știință continuă să caute noi modalități de a răspunde acestor cerințe în producția de panificație, ajutând la „integrarea” lor, făcându-le să aibă un gust mai bun, mai funcțional și să răspundă la cererea consumatorilor pentru produse cât mai naturale.

Aromele naturale și modulatorii de aromă au fost fost folosiți în demonstrații live de către specialiștii Kerry, ca modalitate de a reduce zahărul fără a adăuga îndulcitori alternativi.

Menținerea alimentelor și ingredientelor cât mai aproape de o sursă naturală sau de o metodă naturală de fabricare , eticheta „curată” și orientarea către produse sănătoase vor rămâne în continuare în atenția specialiștilor din industria de panificație fină în întreaga lume, au atenționat specialiștii companiei Kerry.

“Kerry este prezent in Estul Europei din 2009, iar din 2017 reprezentanța din România coordonează 20 de țări din Europa Centrală și de Est, inclusiv țările Baltice, Grecia și Israel. Kerry oferă soluții pentru industria alimentară, care le permit clienților să lanseze produse alimentare și băuturi inovatoare pentru consumatori, cu gust și profiluri nutriționale adaptate fiecarei regiuni în parte. Echipa Kerry are o abordare holistică în procesul de inovație, ținând cont de tendințele și specificitatea pieței, reglementările legale în vigoare, dar și de provocările tehnice.” Valentin Tone, Sales Director, Kerry Eastern Europe.

 

Articolul precedentRogob și Fox Petrol, noi speakeri la conferința „Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG”
Articolul următorImportul de carne și preparate din carne a crescut cu 27% în primele două luni ale anului 2018
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.