Rezultatele raportului Call For Well-being realizat de Mondelēz International: „Numarul produselor cu portii controlate ambalate individual a crescut cu 25%”

Raportul privind progresul platformei Call For Well-being pentru 2015 publicat recent de Mondelēz International detaliaza modul in care compania, lider mondial in industria snack-urilor, a depasit aproape toate obiectivele stabilite pentru anul 2015 privind amprenta de mediu si a stabilit obiective mai indraznete pentru anul 2020 pentru a combate impactul schimbarilor climatice. De asemenea, raportul descrie progresul Mondelēz International in ceea ce priveste ambitia sa de a deveni lider mondial in categoria snack-urilor well-being.
“Dezvoltarea noastra este in mod direct conectata cu protejarea bunastarii planetei noastre, a vietii oamenilor care fac produsele noastre si se bucura de ele si a comunitatilor pe care le deservim”, a declarat Irene Rosenfeld, Presedinte si CEO. „In anii ce au precedat lansarea platformei Call For Well-being, am facut progrese constante in indeplinirea angajamentelor noastre. Rezultatele solide pe care le-am obtinut in 2015 impreuna cu noile obiective de sustenabilitate pentru 2020 reprezinta o continuare a angajamentelor noastre si sustin aspiratia de a fi lider mondial in categoria snack-urilor well-being”.
Lansata in 2013, platforma Call For Well-being se axeaza pe patru domenii vitale pentru bunastarea lumii intregi, acolo unde Mondelēz International isi poate aduce cea mai mare contributie: sustenabilitate, snack-uri well-being, parteneriate cu comunitatea si siguranta. Iata caracteristicile cheie ale progresului companiei:

Sustenabilitate
• Reducerea gazelor cu efect de sera generate de procesele de productie cu 19 la suta pe tona, depasind obiectivul de 15 la suta.
• Reducerea energiei utilizate in productie cu 11 la suta pe tona, se situeaza putin sub obiectivul de reducere de 15 la suta.
• Eliminarea a 107 de milioane lb. (48.500 tone) de ambalaje, mai mult decat dublu fata de obiectivul propus pentru anul 2015, de 50 de milioane lb. (22.500 tone).
• Reducerea consumului de apa cu 17 la suta pe tona, depasind obiectivul initial de 15 la suta.
• Reducerea deseurilor cu 70 la suta pe tona, de aproape cinci ori mai mult decat obiectivul initial de 15 la suta.
• Atingerea unui procent de 68% din volumul de productie pentru 2015 in locatii cu zero deseuri depozitate la rampele de gunoi, depasind obiectivul initial de 60 la suta.
• Indeplinirea obiectivului de a avea 75% din volumul de biscuiti din Europa de Vest din grau Harmony, ce reprezinta programul de sustenabilitate pentru culturile de grau al companiei.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste obiectivul de a avea toate sursele de cacao sustenabile. La sfarsitul anului 2015, 21 la suta din boabele de cacao utilizate de companie erau obtinute in mod sustenabil.
• Obiectiv atins de a avea o acoperire de 100 la suta din uleiul de palmier in 2013- RSPO (Masa rotunda cu privire la uleiul de palmier sustenabil). La sfarsitul anului 2015, 90 la suta din uleiul de palmier folosit de companie avea trasabilitate pana la fabrica.

Snack-uri well-being
• S-a realizat obiectivul de a creste numarul produselor cu portii controlate ambalate individual, cu 25 la suta.
• S-a realizat obiectivul de a creste continutul de cereale integrale cu 25 la suta – cu cinci ani mai devreme decat obiectivul propus.
• Optiunile care se incadreaza in Better Choice reprezinta acum 25,5 la suta din veniturile companiei.
• In ciuda progreselor importante inregistrate, de reducere a sodiului si grasimilor saturate din categoriile cheie, cum ar fi Biscuiti, exista provocari in reducerea acestora la nivelul portofoliului global per ansamblu; se accelereaza eforturile pentru categoriile-cheie pentru a atinge o reducere de 10 la suta pana in 2020. La sfarsitul anului 2015, continutul de sodiu si grasimi saturate a fost redus la nivelul intregului portofoliu cu 1 la suta si, respectiv, 2 la suta.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste obiectivul de a implementa, pana in 2016, la nivel mondial, etichetarea pe partea din fata a ambalajului a continutului caloric. La sfarsitul anului 2015, 68 la suta din portofoliul companiei a fost astfel etichetat.

Siguranta
• Toate cele 150 de unitati de productie ale companiei au obtinut Certificarea ISO 22000, standard internaţional pentru Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste atingerea obiectivului de performanta privind siguranta la nivel global. In 2015, s-a obtinut o reducere de 13% a frecventei perioadelor de inactivitate datorate accidentelor de munca comparativ cu anul anterior, precum si o reducere de 21 de procente a Ratei Totale de Incidente pentru toti angajatii.

Comunitati
• Adaugarea a 3 noi programe de well-being pentru copiii si familiile lor din Mexic, Africa de Sud si Statele Unite ale Americii.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste atingerea obiectivului de a investi 50 milioane de dolari in parteneriate cu comunitatile pentru a promova un stil de viata sanatos. In 2015, s-a alocat suma de 39 milioane de dolari (78 de procente) pentru astfel de programe in 13 tari.

Articolul precedentNEPI cumpara Shopping City Sibiu, in urma unei tranzactii de 100 milioane euro
Articolul următorPreluarea Billa de catre Carrefour a fost autorizata de Consiliul Concurentei. Vezi angajamente asumate voluntar de catre Carrefour
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.