Rezultatele raportului Call For Well-being realizat de Mondelēz International: „Numarul produselor cu portii controlate ambalate individual a crescut cu 25%”

0
378

Raportul privind progresul platformei Call For Well-being pentru 2015 publicat recent de Mondelēz International detaliaza modul in care compania, lider mondial in industria snack-urilor, a depasit aproape toate obiectivele stabilite pentru anul 2015 privind amprenta de mediu si a stabilit obiective mai indraznete pentru anul 2020 pentru a combate impactul schimbarilor climatice. De asemenea, raportul descrie progresul Mondelēz International in ceea ce priveste ambitia sa de a deveni lider mondial in categoria snack-urilor well-being.
“Dezvoltarea noastra este in mod direct conectata cu protejarea bunastarii planetei noastre, a vietii oamenilor care fac produsele noastre si se bucura de ele si a comunitatilor pe care le deservim”, a declarat Irene Rosenfeld, Presedinte si CEO. „In anii ce au precedat lansarea platformei Call For Well-being, am facut progrese constante in indeplinirea angajamentelor noastre. Rezultatele solide pe care le-am obtinut in 2015 impreuna cu noile obiective de sustenabilitate pentru 2020 reprezinta o continuare a angajamentelor noastre si sustin aspiratia de a fi lider mondial in categoria snack-urilor well-being”.
Lansata in 2013, platforma Call For Well-being se axeaza pe patru domenii vitale pentru bunastarea lumii intregi, acolo unde Mondelēz International isi poate aduce cea mai mare contributie: sustenabilitate, snack-uri well-being, parteneriate cu comunitatea si siguranta. Iata caracteristicile cheie ale progresului companiei:

Sustenabilitate
• Reducerea gazelor cu efect de sera generate de procesele de productie cu 19 la suta pe tona, depasind obiectivul de 15 la suta.
• Reducerea energiei utilizate in productie cu 11 la suta pe tona, se situeaza putin sub obiectivul de reducere de 15 la suta.
• Eliminarea a 107 de milioane lb. (48.500 tone) de ambalaje, mai mult decat dublu fata de obiectivul propus pentru anul 2015, de 50 de milioane lb. (22.500 tone).
• Reducerea consumului de apa cu 17 la suta pe tona, depasind obiectivul initial de 15 la suta.
• Reducerea deseurilor cu 70 la suta pe tona, de aproape cinci ori mai mult decat obiectivul initial de 15 la suta.
• Atingerea unui procent de 68% din volumul de productie pentru 2015 in locatii cu zero deseuri depozitate la rampele de gunoi, depasind obiectivul initial de 60 la suta.
• Indeplinirea obiectivului de a avea 75% din volumul de biscuiti din Europa de Vest din grau Harmony, ce reprezinta programul de sustenabilitate pentru culturile de grau al companiei.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste obiectivul de a avea toate sursele de cacao sustenabile. La sfarsitul anului 2015, 21 la suta din boabele de cacao utilizate de companie erau obtinute in mod sustenabil.
• Obiectiv atins de a avea o acoperire de 100 la suta din uleiul de palmier in 2013- RSPO (Masa rotunda cu privire la uleiul de palmier sustenabil). La sfarsitul anului 2015, 90 la suta din uleiul de palmier folosit de companie avea trasabilitate pana la fabrica.

Snack-uri well-being
• S-a realizat obiectivul de a creste numarul produselor cu portii controlate ambalate individual, cu 25 la suta.
• S-a realizat obiectivul de a creste continutul de cereale integrale cu 25 la suta – cu cinci ani mai devreme decat obiectivul propus.
• Optiunile care se incadreaza in Better Choice reprezinta acum 25,5 la suta din veniturile companiei.
• In ciuda progreselor importante inregistrate, de reducere a sodiului si grasimilor saturate din categoriile cheie, cum ar fi Biscuiti, exista provocari in reducerea acestora la nivelul portofoliului global per ansamblu; se accelereaza eforturile pentru categoriile-cheie pentru a atinge o reducere de 10 la suta pana in 2020. La sfarsitul anului 2015, continutul de sodiu si grasimi saturate a fost redus la nivelul intregului portofoliu cu 1 la suta si, respectiv, 2 la suta.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste obiectivul de a implementa, pana in 2016, la nivel mondial, etichetarea pe partea din fata a ambalajului a continutului caloric. La sfarsitul anului 2015, 68 la suta din portofoliul companiei a fost astfel etichetat.

Siguranta
• Toate cele 150 de unitati de productie ale companiei au obtinut Certificarea ISO 22000, standard internaţional pentru Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste atingerea obiectivului de performanta privind siguranta la nivel global. In 2015, s-a obtinut o reducere de 13% a frecventei perioadelor de inactivitate datorate accidentelor de munca comparativ cu anul anterior, precum si o reducere de 21 de procente a Ratei Totale de Incidente pentru toti angajatii.

Comunitati
• Adaugarea a 3 noi programe de well-being pentru copiii si familiile lor din Mexic, Africa de Sud si Statele Unite ale Americii.
• Suntem conform planului in ceea ce priveste atingerea obiectivului de a investi 50 milioane de dolari in parteneriate cu comunitatile pentru a promova un stil de viata sanatos. In 2015, s-a alocat suma de 39 milioane de dolari (78 de procente) pentru astfel de programe in 13 tari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here