Retail & Horeca Distribution 2022, ediţia cu numărul VII

Modern Buyer revine, în această toamnă, cu o nouă ediție a „Retail & Horeca Distribution”, singurul eveniment din România dedicat exclusiv industriei de distribuţie în comerţul tradiţional şi HoReCa.

Pe data de 29 septembrie 2022, ne dăm întâlnire la Braşov, la Hotel Qosmo, cu antreprenorii din sectorul de distribuție, cu partenerii lor din FMCG şi cu furnizorii de soluţii conexe (software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a).

Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution

Conferință – Fiecare ediție aduce în atenția participanților informații relevante, cu privire la: dinamica industriei de distribuţie în TT şi HoReCA, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea acestor businessuri, strategiile și planurile de viitor ale jucătorilor, trenduri ale industriei, modele de colaborare producător-distribuitor-comerciant.

Tema centrală a panelului de discuţii dedicat antreprenorilor din sectorul de distribuție este Managementul costurilor – Strategia de succes pentru anul 2022.

Actorii din industria de distribuţie resimt de câţiva ani o încetinire a ritmului de creştere al businessului. Dezvoltarea companiilor din sector este frânată şi de creșterea costurilor diverse (energie, costuri de întreţinere, combustibili, costuri salariale ş.a.).

Pornind de la această stare de fapt, companiile sunt tot mai preocupate de un bun management al costurilor, care reprezintă mai mult decât un simplu control al cheltuielilor. La ediţia din acest an a conferinţei, împreună cu reprezentanţii sectorului de distribuţie, vom oferi exemple despre cum să faci un management eficient al costurilor pentru a rămâne competitiv pe piaţă.

Speakerii din rândul distribuitorilor ne vor împărtăşi principalele îngrijorări şi vulnerabilităţi, riscurile analizate şi soluţiile adoptate pentru un control eficient al costurilor.

Speakeri confirmaţi până la această dată:

Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.

Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii prezenți la eveniment.

Cină de afaceri – În seara de 29 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.

Aşeptăm şi la ediţia din 2022 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din diverse regiuni ale țării, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.

Informații despre înscrierile la cea de-a VII-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

Ca în fiecare an, vă aşteptăm alături de noi!

Vă invităm să vizualizaţi în linkul de mai jos cele mai importante concluzii, speakerii şi expozanţii ediţiei 2021, organizată tot la Hotel Qosmo din Braşov.