Profructta vizeaza si in 2017 o dublare a cifrei de afaceri

Premium Fruct, producatorul sucurilor naturale Profructta, a inregistrat in 2016 o dublare a cifrei de afaceri, ajungand la o valoare a vanzarilor de 110.000 de euro. Acest rezultat a fost obtinut in urma extinderii, dupa ce in primul semestru,  retelei de distributie si in marile lanturi de retail. In afara de acest

„Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am inceput progresiv cu lansarea oficiala a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care sa reprezinte colectia de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distributie catre supermarketuri, magazine, retele de cafenele, hoteluri si restaurante din Bucuresti si alte orase din tara. Rezultatele evolutiei pozitive se vad in acesta cifra pe care dorim sa o dublam in 2017, ca urmare a proiectelor si investitiilor pe care le avem in vedere”, spune Andreea Mureseanu, directorul general Premium Fruct, producatorul sucurilor 100% naturale Profructta.

Investitia initiala in unitatea de productie de sucuri naturale din Campulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro si a fost sustinuta exclusiv din fonduri proprii. In prezent, fabrica din Campulung Muscel proceseaza 2.000 de litri de suc din fructe pe zi, capacitatea maxima de prelucrare fiind de 8.000 de litri pe zi.

Buget de investitii de aproape 100.000 de euro pentru 2017

Pe langa factorii de crestere mentionati, cresterea vanzarilor se datoreaza si apetitului din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru consumul de sucuri naturale si de produse romanesti.
”Ne bucura sa vedem ca exista interes pentru sucurile naturale din fructe si legume, colectia noastra de sucuri premium fiind preferata de un public care intelege conceptul de produs 100% natural. Acesta este si motivul pentru care cel mai important proiect este lansarea liniei de prelucrare a fructelor si legumelor uscate pentru toamna acestui an, unde vom investi in publicitate si comunicarea produselor noi. Bugetul de investitii pentru 2017 se ridica la aproape 100.000 de euro, valoarea investitiilor depinzand si de atragerea unor fonduri structurale. In dorinta de a asigura o calitate cat mai ridicata a sucurilor naturale  Profructta suntem in curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, mai declara Andreea Mureseanu.

In prezent, sucurile Profructta sunt distribuite in retelele de magazine Mega Image, Auchan si Cora, in brutariile Paul si Panemar, retelele 1 minute si Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele si restaurante din Bucuresti, Brasov, Constanta si Cluj. Colectia de sucuri naturale premium Profructta este realizata din mere, pere, coacaze, visine, cirese, fructe de padure si legume, exclusiv romanesti.

Articolul precedentKaufland deschide primul sau magazin din Lugoj
Articolul următorRetailer Scorecard: Consumatorii romani au mai multe produse locale si sustenabile la indemana
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.