Producatorul autohton Cosmetic Plant, premiat la competitia German Beauty Award 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, anunta castigarea unui nou premiu international, produsul sau Serul lift instant LiftUp primind premiul Best Drugstore Skincare Product in cadrul competitiei German Beauty Award 2016.

“Premiul ’Best Drugstore Skincare Product’, castigat pentru Serul lift instant LiftUp la German Beauty Award, ne confirma, inca o data, faptul ca avem produse cosmetice inovatoare, care se ridica la standardele de calitate mondiala, dar care au totusi preturi competitive si sunt accesibile tuturor. Cunoscand rigurozitatea nemţeasca, caştigarea acestui premiu este un motiv in plus de satisfactie pentru noi”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.

Competitia German Beauty Award a avut, in anul 2016, 13 categorii printre care se numara: Make-up, Nails, Drugstore Skincare Products sau Parfume. In cadrul acesteia, alaturi de Cosmetic Plant, au concurat si alte branduri renumite la nivel international precum Elisabeth Arden, M. Asam, nude by nature, Lavera sau Retrovue.

La categoria Drugstore Skincare Products, serul lift instant LiftUp din gama Cosmetic Plant a fost desemnat castigator de catre un juriu format din oameni din industria de beauty, proprietari de SPA-uri, Make-Up Artisti, producatori de cosmetice, specialisti de beauty si beauty editori, care au analizat şi testat atent toate produsele inscrise in competiţie.

“Avand in vedere ca produsele inscrise in competitie au fost testate de oameni din industria cosmetica, consideram ca motivele principale pentru castigarea premiului au fost atat efectul serului lift instant LiftUp, cat si ingredientul sau de baza,  LIFTONIN®-XPRESS fiind unul inovativ extras dintr-o alga marina originara din Marea Rosie. De asemenea, ambalajul produsului a jucat un rol foarte important, serul lift instant LiftUp avand avantajul unei cutii elegante, cu doua ferestre, care scoate in evidenta sticluta cu pipeta, extrem de  avantajoasa, deoarece permite o dozare mult mai exacta si mai sigura a produsului, fara riscul risipei sau unor accidente, asa cum este cazul recipientelor de tip fiola”, a mai spus  Susana Laszlo.

Cosmetic Plant detine un portofoliu de peste 110  produse impartite in 16 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului). Produsele sunt prezente si pe plan extern in tari precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franta, Cipru etc.

Articolul precedentRetailul modern in Republica Moldova: aproape 400 de magazine la finalul lui 2016. Care sunt planurile de expansiune ale principalilor jucatori
Articolul următorNielsen: Piata europeana de FMCG a avut in trimestrul al IV-lea din 2016 cea mai rapida rata de crestere din an
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.