Procentajul mărcilor proprii este în creștere pentru Gyermelyi

Grupul Gyermelyi ni se alătură ca partener în cadrul Private Label Innovation Show 2019, eveniment organizat de Modern Buyer pe 26 septembrie 2019, la Crowne Plaza, București. De altfel, procentajul mărcilor proprii este în creștere pentru Gyermelyi, care produce paste cu sau fără ou, respectiv din grâu dur, pentru mai multe lanțuri multinaționale europene, cum ar fi: Kaufland, Metro, Auchan, Rewe, Tesco, Spar, Aldi etc. În România, pastele lor, alături de produsele de morărit se bucură de o apreciere deosebită, iar distribuția este asigurată chiar de reprezentanța Gyermelyi.

De altfel, vânzările din România reprezintă o treime din totalul exporturilor de paste, Gyermelyi fiind prezent preponderent pe piață cu produsele brand. Totuși, unul dintre obiectivele companiei este de a lega colaborări cu lanțurile comerciale din România, în vederea susținerii ofertelor lor de produse private label, prin asigurarea unor produse de calitate deosebită.


În comercializarea pastelor, exportul reprezintă 30% din total – și tinde să devină din ce în ce mai important –, principalele piețe de export pentru Gyermely, pe lângă România, fiind Slovacia, Cehia, Polonia, alte state Central-Europene și Baltice. Pastele Gyermelyi ajung chiar și în Hong-Kong, Africa sau Columbia.


Producătorul este unul dintre cele mai importante holdinguri cu profil agro-alimentar din regiunea Central Europeană. Principalele activități ale grupului sunt producția de paste, morăritul, cultivarea cerealelor și producția de ouă. Aceste activități sunt complementare și asigură un control riguros al calității materiilor prime și al produselor finite.

Pastele făinoase au la origine făină specială, respectiv grișul de grâu dur, produs în morile proprii, împreună cu ouă proaspete provenite de la fermele proprii.

Cei 50 de ani de experiență în producție au făcut din Gyermelyi cea mai importantă prezență pe piața pastelor din această regiune a Europei, fapt care s-a reconfirmat și prin investiția în dublarea capacităților de producție în cursul anului 2018.

Această creștere a capacităților este susținută logistic și de deschiderea unui al treilea depozit automatizat, precum și de sistemul de deservire cu stivuitoare robotizate.

Grupul de firme Gyermelyi a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de 75 mil EUR, având 550 angajați.

Private Label Innovation Show a ajuns la a VIII-a ediție, fiind singurul eveniment din România dedicat exclusiv mărcilor proprii. Evenimentul, organizat de Modern Buyer la București, va avea loc pe data de 26 septembrie 2019, în sala Crowne Ballroom a hotelului Crowne Plaza și va reuni toți jucătorii din această industrie: retaileri, producători, companii de research, furnizori de servicii și soluții.

Vezi mai jos lista actualizată a vorbitorilor ediţiei din 2019:


Puteţi citi aici principalele mesaje şi concluzii ale ediţiei din 2018:

Pentru mai multe informații și modalități de participare la Private Label Innovation Show ediția a VIII-a 2019, vă invităm să vizitați platforma online a evenimentului aici.