Privileg Catering: 70% din materiile prime provin din cash&carry

Din cele două surse de aprovizionare accesate de către Privileg Catering, magazinele cash&carry reprezintă un procent de 70% din totalul achiziţiilor de materii prime realizate.

„Avantajele segmentului cash&carry ţin de oferta largă de produse şi de faptul că găseşti aproape orice îţi este necesar fărăa fi nevoie de comandă. Cumpărăm din astfel de magazine în special produse generale de tip băcănie, dar şi carne proaspătă de porc ori peşte refrigerat”, subliniază oficialul firmei.

În colaborarea cu furnizorii, Călin Mitu apreciază faptul că aceştia asigurălivrarea produselor la uşa locaţiei în condiţii bune (fărăîntreruperea lanţului de frig), termene de plată convenabile (7-30 zile faţă de 1-5 zile în cazul magazinelor de tip cash&carry) şi, nu în ultimul rând, posibilitatea de a accesa preţuri şi promoţii mai bune. Există totuşi categorii de produse pentru care compania nu ar schimba sursa de aprovizionare: mezelurile şi semipreparatele din carne, pieptul de pui congelat, peştele congelat şi fructele de mare, legumele congelate, băuturile răcoritoare şi alcoolice, consumabilele şi ambalajele de unică folosinţă sau produsele profesionalede curăţenie.
La capitolul cerinţe specifice, Privileg Catering impune furnizorilor respectareanormelor HACCP (acreditare minimă ISO 22000: 2005), calitatea produselor, preţul şi constanţa în aprovizionare.

Articolul precedentProiectul anului la real,-
Articolul următorSolutii pentru sustinerea pietei Horeca
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.