Podravka intra in Horeca, produsele urmand sa fie distribuite de catre Marathon

Compania croata Podravka, detinatoare a cunoscutului brand Vegeta, si-a facut intrarea pe piata HoReCa, cu 4 dintre cele 7 branduri ale sale dedicate acestui segment: Vegeta, Lagris, Podravka si Fant. Cele patru game de produse Podravka pentru HoReCa vor fi disponibile in toata tara prin intermediul Marathon Distribution Group, care a devenit partenerul exclusiv al companiei pentru brandurile HoReCa.
„Ne bucuram ca de astazi produsele noastre gastro se vor regasi si in Romania si vrem ca viitorii nostri parteneri sa se convinga de calitatea superioara a produselor si de beneficiile oferite de acestea. Luand in considerare numarul in crestere al consumatorilor care acceseaza zona HoReCa, acesta piata are un potential mare, iar compania Podravka este capabila sa furnizeze un raspuns rapid la schimbarile din mediul de afaceri. Astfel, ne dorim ca produsele noastre sa castige increderea consumatorilor, acestea fiind adaptate la bucatariile internationale,respectand particularitatile gustului local, iar treptat ne propunem sa aducem in Romania toate cele 7 branduri Podravka create pentru piata HoReCa”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka Romania.

Brandul Vegeta, “cea mai buna creatie croata” potrivit reprezentantilor companie, reprezinta o combinatie unica de condimente si legume deshidratate, cu un continut optim de sare. Brandul va fi prezent pe piata HoReCa din Romania cu urmatoarele produse: Vegeta in ambalaj de 3 kg, respectiv 10 kg; Vegeta Bors cu legume; Vegeta Mediteranean; Vegeta Picant.
Brandul Lagris pentru segmentul HoReCa vine cu variante de garnituri care se vor alatura usor oricarui fel de mancare, toate fiind produse cu valori nutritive exceptionale, atent selectionate. Printre produsele Lagris disponibile pe piata romaneasca se numara: diferite tipuri de orez, de la orez cu bob lung decojit sau orez Jasmine, pana la orez Sushi; Hrisca decojita, 1 kg; Fasole alba bob mare, 5 kg; fasole pestrita deschisa, 5 kg; Fasole rosie, 5 kg; Naut, 5 kg; Piure de cartofi simplu sau cu lapte, 3 kg.
Brandul Podravka pentru HoReCa va aduce gustul supelor gatite in casa, iar sosurile si dressingurile vor da savoarea dorita fiecarui fel de mancare. Produsele Podravka pentru segmentul HoReCa numara: o gama de 20 de tipuri diferite de supe, de la supa de pui sau cea vieneza, pana la supa crema de sparanghel sau ciuperci si sosuri si dressinguri precum sos Gravy, sos de ciuperci, sos brun sau sos vanatoresc.
Brandul Fant este o baza culinara conceputa pentru prepararea felurilor de mancare traditionale, dar intr-o forma moderna, reducand totodata semnificativ timpul de preparare. Produsele Fant disponibile in Romania sunt: Fant pentru fasole si tocanite, 1kg; Fant pentru pleskavita, kebab si hamburgeri, 1kg; Fant pentru gulas si papricas, 1kg; Fant pentru carne tocata, 1 kg.

Articolul precedentAfacerile grupului Hornbach au crescut cu 4% in primul semestru al anului
Articolul următor“Vecini de 20 de ani”, campanie aniversara derulata de Mega Image
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.