Peste 2.400 de expozanti, la PLMA’s 2016 World of Private Label Trade Show, cel mai important targ de profil din lume

Nu este nici un secret faptul ca retailerii din toata Europa, dar si din intreaga lume, lanseaza mereu produse inovatoare, cu ambalaje creative sub brandurile proprii, iar marea provocare o reprezinta inscrierea acestor produse in concursul PLMA’s International Salute to Excellence Awards, din cadrul PLMA’s 2016 World of Private Label Trade Show, ce va avea loc in perioada 24 – 25 mai 2016 in Amsterdam. Peste 370 de produse alimentare si ne-alimentare de la 62 de retaileri din 23 de tari au fost depuse spre examinare, iar produsele vor fi evaluate de catre un juriu format din profesionisti in domeniu. Produsele inscrise au fost evaluate dupa gust, aspect, ambalaj, prezentare, concept si valoare adaugata. Editia 2016 a competitiei International Salute to Excellence Awards a fost extinsa si pe categoria vinuri, pentru a oferi recunoastere si retailerilor care ofera vinuri sub marca proprie. Juriul a avut de analizat aproximativ 250 de vinuri din intreaga lume.
Toate produsele, alimentare, nealimentare sau vinuri, care vor castiga premiile Salute to Excellence, vor fi expuse in zona Idea Supermarket din cadrul PLMA’s 2016 World of Private Label Trade Show.
„Editia din acest an a International Salute to Excellence Award demonstreaza inca o data ca retailerii inteleg tendintele de consum si s-au angajat sa raspunda consumatorilor cu produse care sa corespunda nevoilor lor, aflate in continua schimbare”, a declarat Brian Sharoff, presedintele PLMA.
De altfel, tendintele de consum vor fi in centrul atentiei, reprezentand subiectul central pentru prezentarile expertilor din seminarul organizat pe 23 mai a.c., inainte de deschiderea targului, iar Jean-Jacques Vandenheede, Retail Insight director for Europe, Nielsen, va prezenta o imagine de ansamblu asupra celor mai recente date privind cota de piata a marcilor private in diferite tari europene.
Vizitatorii targului pot vedea game private-label de la mai mult de 60 de retaileri din intreaga lume, expuse in zona Idea Supermarket. Anul acesta, zona Idea Supermarket a fost extinsa cu o zona speciala in care cei interesati pot afla informatii despre cele mai recente inovatii in domeniul ingredientelor de produs. In alta zona, vizitatorii pot viziona reclame TV realizate de catre retaileri pentru promovarea brandurilor proprii.

PLMA’s World of Private Label este cel mai mare targ de profil din lume, tema editiei din acest an fiind “Private Label is People”, titlu care subliniaza importanta acestor produse atat pentru retaileri cat si pentru producatori.
Zona expozitionala cuprinde 12 sali in RAI Exhibition Centre din Amsterdam, impartite in doua complexe principale, care vor reuni peste 2.400 de expozanti producatori si furnizori din peste 70 de tari. Complexul Europa este dedicat produselor alimentare, in timp ce complexul Holland este destinat produselor nealimentare. Se asteapta ca editia din acest an a PLMA’s World of Private Label sa atraga peste 12.000 de buyeri din intreaga lume si vizitatori din peste 110 tari.

Articolul precedentPrimul laborator senzorial din Romana, dotat cu 12 cabine de degustare
Articolul următorSalatele Eisberg, disponibile in meniul companiei aeriene Blue Air
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.