Peste 130 de participanti confirmati la Private Label Innovation Show

0
308

Editia cu numarul VI a Private Label Innovation Show, eveniment dedicat evolutiei marcilor private pe piata interna si europeana reuneste deja peste 130 de participanti din mai multe tari: Romania, Bulgaria, Ucraina si Republica Moldova. Au confirmat prezenta retele importante de retail modern din Romania, Republica Moldova si Ucraina, producatori de marci proprii din Romania, Bulgaria si Ucraina, furnizori de solutii si servicii pentru industria de FMCG, companii de cercetare s.a.

Evolutia pietei romanesti si principalele tendinte la nivel european vor fi prezentate de oficialii companiei Nielsen, in timp ce Kantar Retail si IGD Retail Analysis vor pregati mai multe studii de caz cu privire la noile categorii catre care isi indreapta deja atentia retailerii din diverse piete mature, punctand elemente relevante de diferentiere si inovatie din strategia acestora. La randul sau, oficialii Döhler Romania vor aduce in prim plan cateva strategii de crestere pe care s-au bazat marile lanturi de retail din mai multe piete pentru impulsionarea marcilor proprii. Diferentierea, ca obiectiv strategic, este tema abordata si de trei mari lanturi de retail din Romania – Kaufland, Carrefour si Metro Cash&Carry.

In acest an, pe langa componenta de dezbateri in plen, am inclus in conceptul Private Label Innovation Show si o expozitie ce ofera mai multor producatori romani si straini posibilitatea de a-si prezenta expertiza in materie de marca proprie. Conceptul evenimentului include si un spatiu dedicat “inovatiei si diferentierii” unde vom putea regasi o selectie de articole din portofoliul propriu de marci proprii al mai multor retaileri, articole inovative si/sau diferentiatoare pentru fiecare companie.

Ultimele zile de inscriere

Rezerva-ti un loc la singurul eveniment din Romania dedicat exclusiv marcilor proprii completand Formularul de inregistrare disponibil pe pagina evenimentului.

Private Label Innovation Show – Editia VI