Peste 120 de invitați, 19 speakeri și 15 parteneri confirmați la „Retail & Horeca Distribution”

0
1561

Peste 120 de participanți, 19 speakeri și 15 parteneri și-au anunțat prezența la cea de-a treia ediție a conferinței „Retail & Horeca Distribution”, eveniment dedicat celor mai importante companii de distribuție pe segmentul Retail și HoReCa, producătorilor/furnizorilor de bunuri de larg consum și companiilor ce oferă servicii și soluții pentru jucătorii din industrie. Partenerii strategici sunt Transart, Pall-Ex și Kamis. Evenimentul mai este susținut de următorii parteneri: Alexandrion, MIEPO, Lab Nutrition, Pirifan, INAQ, Groupama, Sole Mizo România, More Bio Commerce, Gristiren, Evozon, Total Technologies, Super Mercato. Organizat de publicația online Modern Buyer, evenimentul se va desfășura pe 22 Martie 2018, la Hotel Crowne Plaza București – Sala Grand Ballroom, în intervalul 09.00-16.30.

Evenimentul este structurat pe trei componente:

  • Dezbateri în plen – Vom prezenta evoluția sectorului de distribuție în ultimii trei ani, din perspectiva performanțelor companiilor specializate, perspectivele anului 2018 și factorii de risc în industria de retail, HoReCa și FMCG. La acestea vom adăuga premisele de la care ar trebui să pornească mediul de business în planificarea bugetelor și alți indicatori necesari conturării unui tablou macroeconomic pe termen scurt și mediu.
  • Expo Hall – Furnizorii de produse, solutii și servicii pentru Retail, HoReCa și FMCG vor beneficia de spații de promovare în cadrul unei miniexpoziții, desfășurate în paralel cu lucrările conferinței.
  • Sesiuni de Matchmaking

Evenimentul din 22 martie oferă oportunități de networking cu peste 180 de profesioniști din industria de distribuție, furnizori FMCG, furnizori de soluții și servicii.

Cea de-a treia ediție a conferinței „Retail & HoReCa Distribution” oferă o platformă de networking pentru distribuitori, producători și alți actori implicați în lanțul de distribuție.

Tematicile ediției 2018 a Retail & Horeca Distribution

Panel I: Evoluția indicatorilor-cheie pentru industria de distribuție

Modern Buyer va deschide conferința din acest an cu principalele tendințe conturate în sectorul de distribuție în anul 2017, punctând, de asemenea, câteva direcții majore de dezvoltare pentru 2018, extrase dintr-o amplă analiză a pieței – Ghid “Distribuitori în Retail și Horeca”. Ghidul a ajuns în 2018 la ediția cu numărul patru. Alături de un top al celor mai mari 20 de companii de distribuție din țară, ghidul prezintă și câte un top 5 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediția din acest an a analizei cuprinde 160 de companii de distribuție din întreaga țară, cu un profil actualizat al fiecăreia. La acestea se adaugă noutăți la nivel de portofoliu, evoluția principalilor indicatori financiari, aria de distribuție, eventuale investiții în facilități logistice, proiecte și direcții de dezvoltare pentru 2018.

Panel II – Către ce evoluează businessul de distribuție? La ce pârghii apelează distribuitorii din întreaga țară pentru consolidarea businesului în 2018, pe termen mediu și lung? Serviciile de logistică pot fi o sursă de diferențiere și competitivitate în industrie? Relația dintre furnizori și distribuitori, roluri și sarcini diferite, pentru un plus de valoare.

Panel III – Mărcile proprii vs importuri, direcții de dezvoltare din ce în ce mai explorate de către companiile de distribuție din România. Tot mai multe companii de distribuție au abordat, în ultimii ani, o nouă direcție de dezvoltare: extinderea portofoliilor cu mărci proprii și/sau importuri. De la speakerii conferinței „Retail & Horeca Distribution” vom afla de ce sunt importurile și/sau mărcile proprii o direcție din ce în ce mai explorată.

Rezervă un loc la eveniment!

Dacă doriți să participați în audiență vă rugăm să descărcați  formular_inregistrare-22-martie-2018, să-l expediați către noi pe e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro. Pentru alte detalii despre eveniment, vă stăm la dispozitie și telefonic: 0767.11.88.33, 0729.880.041

Ghid “Distribuitori în Retail și HoReCa”

Modern Buyer lansează și Ghidul “Distribuitori în Retail și Horeca”, cea mai amplă analiză a pieței de distribuție, cu scopul de a avea o imagine cât mai corectă a unei piețe dinamice și competitive.

Structura ghidului: Informațiile sunt structurate în două secțiuni:

I: O secțiune dedicată analizei industriei de distribuție din România și a principalilor indicatori ce definesc performanța jucătorilor din industrie. Sunt cuprinse informații, precum:

– Top 20 cele mai mari companii de distribuție, de produse FMCG, pentru TT și Horeca;

– Top 5 Distribuitori pe fiecare regiune în parte;

– Valoarea afacerilor derulate de acestea;

– Evoluția cifrei de afaceri și a profitului în ultimii 3 ani;

– Gradul de concentrare a celor 150 de companii de distribuție pe regiuni/județe;

– Dotările acestor companii: platforme logistice, depozite, flota auto s.a.

  1. O secțiune dedicată prezentării celor 155 de companii de distribuție din TT și Horeca. Fiecare companie de distribuție selectată pentru acest ghid este prezentată prin informații-cheie, precum: denumire; evoluția cifrei de afaceri; persoana de contact (nume și functie); date de contact; tipurile de canale de vânzare acoperite, categorii de produse din portofoliu, partenerii din rândul furnizorilor FMCG, depozitele operate (numărul, localizarea acestora și tipul depozitului; județele acoperite de fiecare distribuitor în parte; puncte de vânzare deservite.

Vezi ediție anterioară

Ediția anterioară a „Retail & HoReCa Distribution”, organizată de Modern Buyer pe data de 5 octombrie 2016 la Hotel Pullman din București, a reunit aproximativ 180 de participanți, reprezentanți ai unor importante companii de distribuție pe segmentul Retail și Horeca, reprezentanți ai producătorilor/furnizorilor de bunuri de larg consum, precum și reprezentanți ai companiilor ce oferă diverse servicii și soluții pentru jucătorii din cele două mari industrii.

Retail & Horeca Distribution, editia a II-a