Oana Bejan, Danone România, keynote speaker la „Retail & Horeca Distribution” 2022

Oana Bejan, Head of Sales Danone România, se alătură în calitate de keynote speaker ediţiei din acest an a „Retail & Horeca Distribution”, eveniment organizat de Modern Buyer pe data de 29 septembrie 2022, la Hotel Qosmo din Braşov.

Din dorința de a-și demonstra susținerea față comerţul tradiţional, Horeca, și comunitatea de profesioniști din industria de distribuţie, compania Danone este și partener-expozant al acestei conferințe, standul companiei fiind dedicat Alpro Barista.

Oana Bejan va vorbi, în intervenţia sa, despre importanţa celor două canale de distribuţie pentru Danone România, strategia de sortiment, proiectele care au funcţionat, dar şi lecţiile învăţate în ultimii doi ani.

Fragmented trade este un canal care a fost nevoit să se reinventeze în ultimii ani, iar reţele de Local Key Account au construit, în mod consistent, pe relevanţa locală, adresând comunităţile regionale. În acelaşi timp, este un canal comercial complex, din punct de vedere acoperire pentru un furnizor de branduri, iar în această ecuaţie ne bazăm mult pe partenerii de distribuţie cu capilaritate importantă. Ce am învăţat de la fragmented trade şi de la distribuitorii noştri? Că antreprenorii români pot face performanţă şi sunt parteneri sustenabili, pe termen lung”, spune invitata noastră, într-un scurt mesaj premergător dialogului cu invitaţii de la Retail & Horeca Distribution.

Danone România este prezentă în premieră la acest eveniment, pe care publicația Modern Buyer îl organizează anual pentru comunitatea de antreprenori și manageri din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa.

Aflat la ediţia cu numărul VII, „Retail & Horeca Distribution” este un eveniment de referinţă pentru comunitatea de antreprenori şi manageri din industria de distribuţie în comerţul tradiţional şi Horeca şi partenerii lor din FMCG.

Participarea este gratuită pentru managerii şi administratorii companiilor de distribuţie la nivel naţional şi regional.

Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution

Conferință – Fiecare ediție aduce în atenția participanților informații relevante, cu privire la: dinamica industriei de distribuţie în TT şi HoReCA, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea acestor businessuri, strategiile și planurile de viitor ale jucătorilor, trenduri ale industriei, modele de colaborare producător-distribuitor-comerciant.

Tema centrală a panelului de discuţii dedicat antreprenorilor din sectorul de distribuție este Managementul costurilor – Strategia de succes pentru anul 2022.

Actorii din industria de distribuţie resimt de câţiva ani o încetinire a ritmului de creştere al businessului. Dezvoltarea companiilor din sector este frânată şi de creșterea costurilor diverse (energie, costuri de întreţinere, combustibili, costuri salariale ş.a.).

Pornind de la această stare de fapt, companiile sunt tot mai preocupate de un bun management al costurilor, care reprezintă mai mult decât un simplu control al cheltuielilor. La ediţia din acest an a conferinţei, împreună cu reprezentanţii sectorului de distribuţie, vom oferi exemple despre cum să faci un management eficient al costurilor pentru a rămâne competitiv pe piaţă.

Speakerii din rândul distribuitorilor ne vor împărtăşi principalele îngrijorări şi vulnerabilităţi, riscurile analizate şi soluţiile adoptate pentru un control eficient al costurilor.

Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.

Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii prezenți la eveniment.

Cină de afaceri – În seara de 29 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.

Aşeptăm şi la ediţia din 2022 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din diverse regiuni ale țării, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.

Partenerii ediţiei 2022:

Înscrierile au început!

Informații despre înscrierile la cea de-a VII-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) sau prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.