O noua linie de productie pentru pahare turnate prin suflare la Topoloveni

0
91

Italienii de la Goldplast au inaugurat o noua linie de productie pentru pahare turnate prin suflare, ca parte a unei strategii mai ample de investitii in fabrica de la Topoloveni. Investitia totala in aceasta tehnologie s-a ridicat la peste 3.000.000 de euro, dintre care 1.000.000 milion de euro numai in acest an.

Noua linie va produce 3.000.000 unitati in 2018 (dintr-o capacitate de 4.000.000 de unitati), atat modelele de pahare patentate existente in prezent in oferta companiei, cat si modele noi. Acestea vor avea o pondere de 15% in cifra de afaceri a companiei. Pentru deservirea noii linii tehnologice au fost angajati 20 de muncitori, au fost specializati 10 tehnicieni si un inginer pentru mentenanta si procese tehnologice.

Paharele sunt destinate in principal producatorilor de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantelor, hotelurilor (Lanturile Hilton, NCH), firmelor de catering si organizatorilor de evenimente, dar si marilor retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele vor fi comercializate in intreaga lume, cu preponderenta in Europa.

“Goldplast este o companie dedicata inovatiei superioare, de la produsele pe care le propunem clientilor, diversitatea si designul acestora, la tehnologia si materialele folosite. Inovatia dublata de continua preocupare pentru dezvoltarea competentelor si abilitatilor solicitate angajatilor nostri, precum si investitiile in noi tehnologii ne garanteaza o productie de calitate si atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri pana in anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, Presedinte si director executiv Goldplast.

Intr-o piata globala totala de aproximativ 13 miliarde de dolari, Goldplast este prezenta in segmentele vesela, finger food, pahare pentru cocktail si bauturi spirtoase. Goldplast a lansat recent noul segment de produse drink safe, ce include paharele turnate prin suflare, pentru a raspunde nevoilor crescute de siguranta pentru evenimentele premium, cerute de profesionistii din domeniu –  somelieri, bucatari, hotelieri si furnizori de catering.

Compania inregistreaza un trend crescator al cifrei de afaceri, avand o prezenta mai puternica pe pietele internationale: recent au fost deschise doua birouri in Zurich (CH) si Paris (FR). Unitatea de la Topoloveni produce peste 3000 de articole in mai mult de 600 de milioane de unitati pe an, pe care grupul le comercializeaza in 39 de tari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here