Nicolaescu, Mega Image: „Loc de Mega Apetit este mai mult decat o campanie de promovare, este si un manifest pentru respectarea meselor din timpul zilei”

La scurt timp dupa lansarea pe rafturi a brandului propriu Mega Apetit, reteaua de retail Mega Image impreuna cu Ogilvy demareaza o campanie interesanta de comnunicare. Provocarea campaniei este simpla: consumatorii trebuie sa inscrie pe harta interactiva Loc de Mega Apetit – ptalforma disponibila pe megaapetit.mega-image.ro – cele mai inedite locuri de astamparat foamea si intra in cursa pentru premiile oferite de retailer. Astazi, 8 decembrie 2016, retailerul a anuntat oficial lansarea brandului propriu de produse ready meal, Mega Apetit, care aduce solutii simple si rapide pentru mese si gustari sanatoase. Mega Apetit include o gama extinsa de produse pentru consum in orice moment al zilei, de la sandvich-uri, aperitive, salate, supe, dar si ciorbe, feluri principale, dulciuri si meniuri complete.
„Loc de Mega Apetit este mai mult decat o campanie de promovare a noului brand propriu pe care il lansam, este si un manifest pentru respectarea meselor din timpul zilei, oricat de incarcat ar fi programul de lucru. Mega Apetit este pentru oamenii activi, care nu au timp si au nevoie de solutii rapide pentru a avea mese sanatoase, variate, cu mancaruri pregatite ca acasa. Si, pentru ca venim cu solutia meselor gata de servire, oriunde si oricand, vrem sa cream impreuna pe harta Loc de Mega Apetit cat mai multe locuri de astamparat foamea, inspiratie pentru toti cei care renunta la mesele din timpul zilei pentru ca nu au timp sa le pregateasca. Asteptam sa vedem pe harta Mega Apetit cele mai bune idei de a lua masa in timpul unei zile si ii vom rasplati pe masura pe participanti”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.
Mega Apetit include si o gama speciala de meniuri realizate după retete create de doi chefi renumiti, Joseph Hadad si Alex Iacob. Colaborarea este o premiera pe piata, atat pentru categoria de ready meal, cat si pentru cei doi chefi, care aduc un rasfat culinar accesibil prin sortimente delicioase de supe, feluri principale, salate si deserturi.
“Mega Apetit by Chefs completeaza strategic meniul Mega Apetit si este o incursiune in lumea retetelor suprinzatoare cu influente internationale, semnate artistic de cei doi chefi”, a adaugat Adrian Nicolaescu.

Campania Loc de Mega Apetit se va desfasura pana pe 22 decembrie si va aduce participantilor premii saptamanale si, in final, marele premiu. Comunicarea campaniei are o componenta importanta de digital, fiind sustinuta si de activari pe partea de PR, OOH si in-store.

Articolul precedentCrina Zdravcu, d’Aucy: „Diferentierea si trendurile de consum, cele mai importante criterii pentru extinderea portofoliului”
Articolul următorCinci producatori de lactate au fost amendati cu aproape 2 milioane de euro de catre Consiliu Concurentei
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.