Producatorul de lactate Napolact, ce apartine grupului FrieslandCampina, a relansat anul trecut cel mai vechi magazin al sau din Cluj-Napoca intr-un format nou, in urma unei investiții de circa 100.000 de euro.
Magazinul este singurul de acest fel din tara, iar pe langa produsele proprii – branzeturi, iaurturi si lapte are si o zona de cafenea, unde clientii pot gasi un meniu simplu, creat pe baza lactatelor Napolact de catre cunoscutul bucatar Adrian Hadean.
“Noul spatiu propune un concept inovator, care combina magazinul de prezentare si vanzare a produselor Napolact, cu o zona de cafenea unde clientii se vor putea bucura de un moment de tihna si de produse pregatite exclusiv pentru acest magazin si pentru Cluj-Napoca. Magazinul este singurul de acest fel din tara”, spun oficialii companiei. Deschis in intervalul orar 7 -20, de luni pana sambata inclusiv, magazinul ofera prin acest meniu solutii pentru orice moment al zilei: de la un mic-dejun pana la gustari pentru pranz sau pentru seara. Produsele din meniu sunt disponibile si in varianta on-the-go, in ambalaje speciale.
Magazinul-cafenea este inclus in cea de-a doua editie a ghidului
“Proiectele anului 2014 in Horeca”: 134 de pagini, 162 de noi locatii Horeca
, realizat de Modern Buyer. Ghidul, ce urmeaza a fi lansat in curand, cuprinde date si informatii despre afacerile noi si proiectele de expansiune din mai multe segmente ale industriei ospitalitatii, la nivel national, realizate pe parcursul anului 2014. In demersul nostru de a surprinde evolutia pietei de Horeca, au fost identificate si selectate cele mai relevante locatii noi, clasificate in mai multe categorii: cafenea&bistro, club, patiserie&gelaterie, pizza&delivery, pub&berarie, QSR, restaurant, proiecte speciale, mall (ce cuprinde locatiile din zona de food-court). Mai multe detalii despre „Proiectele anului in Horeca – 2014” gasiti
“Proiectele anului 2014 in Horeca”: 134 de pagini, 162 de noi locatii Horeca