myAuchan, 15 magazine in statiile Petrom pana la finalul anului 2017

Parteneriatul incheiat intre OMV Petrom si Auchan are ca obiectiv deschiderea unui numar de 15 magazine de catre retailerul francez. Acestea vor fi operate sub brandul myAuchan, lansat deja pe mai multe piete europene, si vor fi deschise pana la finalul anului in statiile Petrom, au precizat recent reprezentantii Petrom. Cele 15 magazine vor fi deschise atat in Bucuresti cat si in alte orase din tara, data estimata pentru inaugurarea primei locatii fiind luna mai 2017.
Aceasta etapă pilot va fi utila celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor si ofertei in vederea unei eventuale extinderi la scara largă a proiectului. Sortimentatia magazinelor myAuchan va cuprinde pana la 4.500 de sku-uri, in functie de marimea magazinului, iar produsele fresh si ultra fresh nu vor lipsi din oferta acestui format de magazin.
OMV si Auchan au convenit ca zona caselor de marcat sa fie una comuna atat pentru achizitiile de carburanti, cat si pentru magazinul myAuchan. Retailerul francez mizeaza din ce in ce mai mult pe o strategie multichannel, abordare pe care o are deja in diverse piete pe care este prezent.
„Această cooperare pe scara larga, care va demara printr-un proiect pilot de calibrare, se inscrie in ambitia Auchan de a fi o companie de retail multiformat. Prin acest proiect aducem diferenta Auchan mai aproape de toti romanii gratie gamelor adaptate de produse si servicii, produselor proaspete, de calitate, preturilor avantajoase si unei experiențe unice de cumparare. Nu în ultimul rand, prin intermediul acestui proiect ambițios, atat Auchan cat si Petrom vizeaza un obiectiv comun: 100% clienti mulțumiti.”, declara Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
La randul sau, Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom precizeaza ca „aceasta initiativa este un pas inainte pentru implementarea Strategiei Actualizate 2021+ a OMV Petrom, care pune accent pe cresterea ofertei si pe imbunatatirea experientei clientilor. Consumatorul modern este mereu in viteza si vrem sa ne adaptam acestei tendinte. Astfel, vom oferi clientilor statiilor Petrom oportunitatea de a face cumparaturile de zi cu zi, odata cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp. Asocierea celor doua branduri nu este intamplătoare pentru ca atat Petrom, cat si Auchan ofera clientilor aceeasi promisiune a preturilor accesibile”.

 

Articolul precedentTranzactie cheie pentru Parmafood: compania si-a vandut depozitele logistice belgienilor de la Warehouses DePauw
Articolul următorKaufland ajunge la 114 magazine, printr-o noua inaugurare, la Brasov
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.