Monitorul Prețurilor, www.monitorulpreturilor.info, platforma care afiseaza preturile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din cosul zilnic, a reusit sa atraga peste 35.000 de vizitatori unici la mai putin de doua luni de la lansarea sa, anunta Consiliul Concurentei.
Mai exact, proiectul gestionat de Consiliul Concurentei si realizat cu sprijinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), al companiei Nielsen, al asociatiei GS1 si al retailerilor Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny, Profi, a fost un instrument utilizat de 20.000 utilizatori unici zilnc in decembrie 2016 si 15.000 in prima parte a lunii ianuarie.
“Monitorul Preturilor” este un proiect pilot, care, pentru inceput, este accesibil pentru Bucuresti si Ilfov, oferind preturile pentru 128 de produse (64 de categorii generice de produse, pentru fiecare dintre acestea, fiind disponibile doua preturi de produs individual: cel mai ieftin si cel mai bine vandut).