Monitorul Preturilor, peste 35.000 de vizitatori unici de la lansare si pana in prezent

Monitorul Prețurilor, www.monitorulpreturilor.info, platforma care afiseaza preturile practicate de principalii retaileri pentru produsele care fac parte din cosul zilnic, a reusit sa atraga peste 35.000 de vizitatori unici la mai putin de doua luni de la lansarea sa, anunta Consiliul Concurentei.

Mai exact, proiectul gestionat de Consiliul Concurentei si realizat cu sprijinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), al companiei Nielsen, al asociatiei GS1 si al retailerilor Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny, Profi, a fost un instrument utilizat de 20.000 utilizatori unici zilnc in decembrie 2016 si 15.000 in prima parte a lunii ianuarie.

“Monitorul Preturilor” este un proiect pilot, care, pentru inceput, este accesibil pentru Bucuresti si Ilfov, oferind preturile pentru 128 de produse (64 de categorii generice de produse, pentru fiecare dintre acestea, fiind disponibile doua preturi de produs individual: cel mai ieftin si cel mai bine vandut).

Articolul precedentDistribuitorii de produse FMCG mizeaza pe o crestere moderata a afacerilor in 2017
Articolul următorCheltuielile lunare pentru hrana cainilor de companie se situeaza intre 60-300 de lei
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.