Cheltuielile lunare pentru hrana cainilor de companie se situeaza intre 60-300 de lei

0
535

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinărit, bugetele lunare alocate de romani pentru hrana prietenilor patrupezi variaza intre 60 si 300 de lei, cel mai important aspect in selectarea produselor din aceasta gama fiind mentinerea unei diete corespunzatoare a animalelor.

„In egala masura, observam ca tendinta romanilor este de a-si indreapta atentia catre continutul hranei, dorind ca aceasta sa poata ofer un echilibru optim intre nivelurile de proteine, vitamine, grasimi si fibre”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania. Cererea de hrana pentru „cel mai bun prieten al omului” se reflecta si in stocul de aproximativ 230 de tone a categoriei, aceasta cuprinzand atat branduri precum Royal Canin, Pro Plan, DogChow, Opti Life, Brit, Bosch, Pedigree, Friskies, cat si marca Mr. Beef.

„In ceea ce priveste gama Mr.Beef, aceasta este divizata in trei categorii–hrana uscata, hrana umeda si snacks-uri, fiind produsa in Germania, dupa standarde bine definite si cu ingrediente atent alese, astfel incat sa le asigure animalelor de companie o hrana bine echilibrata, menita sa ofere patrupezilor o valoare nutritionala optima”, a completat reprezentantul companiei. Pe parcursul lunii ianuarie, toate cele 6 magazine Hornbach din Romania vor organiza o expozitie dedicata hranei pentru caini sub marca proprie Mr. Beef.

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2015/2016 o cifra de afaceri (neta) de peste 3,755 miliarde de Euro, in crestere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioara.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentMonitorul Preturilor, peste 35.000 de vizitatori unici de la lansare si pana in prezent
Articolul următorACDBR are un nou presedinte
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here