Mega Image isi extinde oferta din supermarketul online gazduit de eMag cu o larga gama de produse naturale si o selectie variata de vinuri

Retailerul belgian Mega Image si-a extins recent oferta disponibila in magazinul online de pe platforma eMag cu o gama de produse naturale si sanatoase, precum si o selectie variata de vinuri romanesti si straine.
Categoria de produse naturale si sanatoase oferite acum de Mega Image prin intermediul supermarketului online cuprinde in prezent aproximativ peste 1.700 de produse, grupate in urmatoarele sub-categorii: Produse pentru diete speciale (129 de referinte); Alimente si suplimente sport (239); Alimente sanatoase (223); Alimente ecologice (435); Soia, vegetale si ceaiuri (219); Produse pentru mama si copii (80); Cosmetice naturale si bio (355) si Produse pentru ingrijirea casei (90). Sunt disponibile bauturi bio, conserve, dulciuri bio, ingrediente culinare, paste fainoase, sosuri, uleiuri si condimente, dar si cosmetice, produse de ingrijire, detergenti sau balsam de rufe, solutii pentru curatare si igienizare, produse ecologice pentru aromaterapie etc.
Produsele apartin atat unor producatori renumiti in acest segment, cum ar fi Primeal, Zwergenwiese, Bio Wagner, Jardin Bio’, Naturalia, Alevia, Gerlinea, Michel Montignac, Dukan, Nutrisslim, Solaris, Longevita, Apimond, Sano Vita, Sly, Schar, Organix, Kneipp, So`Bio, Green Pharmacy, Hammam El Hana, Bionsen, Herbagen, Apidermin, dar sunt comercializate si produse sub marci proprii: Delhaize Bio sau Casino Bio.
Vinoteca cuprinse o selectie extinsa de vinuri, in total circa 730 de produse, originare atat din Europa – Franta, Italia, Spania, Portugalia, Germania, Austria, Grecia, Bulgaria, Ungaria sau Moldova, cat si din Lumea Noua –Australia, Argentina, Africa de Sud, Noua Zeelanda, SUA, Brazilia, Uruguay sau din tari „exotice” precum Antigua si Barbuda, Libia, Liban, Maroc.
Sortimetatia este variata, de la sampanie Vintage 2004 Dom Perignon (cu pretul de circa 750 de lei) sau sampanie Laurent Perrier si vinuri precum Chateau Marsac Margaux Grand Cru (aproape 600 de lei), Pedro Ximenez (400 lei) Don Melchor Concha y Toro, Chateau Cantemerle pana la vinuri cu preturi sub 20 lei, ale unor producatori cum ar fi Pichet de France, Blanc Carte Noire, Liebfraumilch, Mas Bruguiere, mega emagQuinta De Bons Ventos, D’Anjou, Domaines Vinsmoselle etc.
In ceea ce priveste vinurile romanesti, retailerul a listat producatori precum Domeniul Coroanei Segarcea, Jidvei, Crama Oprisor, Budureasca, Alira, Lacerta Winery, Cotnari, Tohani, Beciul Domnesc, Ambrosio, Casa Isarescu, Chateau Valvis, Corcova, Crama Ceptura, Crama Delta Dunarii, Crama Girboiu, Cramele Rotenberg, Dealu Mare Urlati, La Cetate, Liliac, Negrini, Prince Vlad, Oenoteca, Domeniile Vinju Mare, Genesa, Hereditas, La Cetate etc. cu vinuri variate, de la cele de colectie (de exemplu, Tamaioasa Romaneasca 1986 Pietroasele – 230 lei, Vin rosu cupaj Passarowitz – Crama Oprisor – 270 lei) la cele cu un bun raport calitate-pret.
Produsele pot cautate dupa mai multe criterii, cum ar fi pret, producator, tara de origine, regiune viticola, subcategorie (rosu, alb, rose), tip de vin (sec, demisec, dulce etc.), ambalaj si continutul de alcool (intre 10,8% si 15%).

Mega Image si-a facut intrarea in comertul online acum un an prin intermediul unui parteneriat cu eMag, platforma „Supermarket la tine acasa” putand fi accesata in versiunea beta de la 26 august 2014. La momentul lansarii, oferta de produse cuprindea peste 7.500 de articole distincte, ce acopereua 170 de categorii specifice unui supermarket. Clientii pot opta pentru serviciul de livrare, prin curier sau pot ridica personal produsele comandate online de la punctele Mega Image selectate.
Retailerul belgian detine o retea de 429 de magazine sub brandurile Mega Image (202), Shop&Go (224), AB COOL FOOD (1) si Gusturi Romanesti (1).

Articolul precedentProprietarul marcii Tymbark, la a treia achizitie pe piata romaneasca: cumpara Rio Bucovina
Articolul următorLinella continua extinderea si deschide Super Linella, cel mai mare magazin din retea
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.