Lidl introduce în oferta săptămânală de produse in-and-out, articole de uz casnic din plastic reciclat

Din 1 aprilie 2021, în oferta săptămânală de articole in-and-out de la Lidl, clienții vor găsi noi produse prietenoase cu mediul, din plastic reciclat, precum coșuri pentru rufe, disponibile în două variante, de 36 L (34,99 lei) și de 27 L (17,99 lei), găleți, de 12 L (9,99 lei) sau de 5 L (4,99 lei), seturi de umerașe (13,99 lei, 10 buc.) și coșuri de gunoi (24,99 lei).

Ce este special la noile produse de uz casnic realizate din plastic reciclat

În calitate de divizie de mediu a grupului Schwarz, PreZero este responsabilă pentru gestionarea colectării și reciclării plasticului, iar produsele obținute din plasticul reciclat sunt vândute de Lidl. Acest lucru asigură o colaborare de succes între companiile grupului, ca parte a strategiei REset Plastic.

Astfel, deșeurile de plastic provenite din gospodării sunt colectate de PreZero, curățate, mărunțite și apoi prelucrate în plastic regranulat, cu care se creează produse noi, de înaltă calitate, prietenoase cu mediul.
Prin alegerea articolele de uz casnic fabricate din plastic reciclat, clienții pot opta pentru o alternativă sustenabilă, iar, prin achiziția lor, contribuie activ la conservarea resurselor și la protejarea mediului înconjurător. De altfel, peste 1400 de tone de plastic reciclat au fost deja folosite în fabricarea articolelor de uz casnic disponibile în magazinele Lidl din toată lumea.

Lidl și PreZero dau o nouă viață plasticului, prin realizarea produselor de uz casnic din cel puțin 95% plastic reciclat.

Întregul proces de reciclare și fabricare a produselor noi este gestionat în Europa. Cu rețeaua sa corporativă, Lidl poate acoperi producția completă și lanțul de valoare, asigurând astfel standarde ridicate pentru reciclare. Noile produse fac parte din strategia REset Plastic, inițiată de Grupul Schwarz.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Articolul precedentBergenbier are o nouă imagine și o nouă campanie de comunicare
Articolul următorAuchan a lansat programul de fidelitate MyClub Auchan
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.